וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרי חרדים נגד רביב דרוקר: "מסית, מפלה וחפיפניק"

29.4.2015 / 16:04

עורך האתר החרדי "בחדרי חרדים" תוקף את העיתונאי רביב דרוקר בעקבות פוסט שפרסם ובו רשימת הדרישות הרבות של יהדות התורה מנתניהו: "מחרטט כיד הדמיון הטובה עליו". דרוקר: "ממליץ לציבור החרדי לחפש כלי תקשורת עם אינטגריטי יותר גבוה"

פריימריז במפלגת העבודה, ינואר 2015. ראובן קסטרו
פריימריז במפלגת העבודה, ינואר 2015/ראובן קסטרו
"אז דרוקר יקירי, את האמינות העיתונאית שלך איבדת מזמן, לא אני יצרתי את הכינוי המחמיא 'חפיף דרוקר', ומן הסתם גם לא אהיה האחרון שטוען זאת"

עורך האתר החרדי, "בחדרי חרדים", אבי גרינצייג, תוקף את העיתונאי רביב דרוקר, בטור תחת הכותרת: "מסית, מפלה וחפיפניק: הפרודיה של דרוקר". הטור שעליו חתום גרינצייג, נכתב בתגובה לבלוג של דרוקר, שבו פרס את רשימת הדרישות של יהדות התורה מבנימין נתניהו.

בפוסט שפרסם אתמול (יום ג'), כתב דרוקר כי יהדות התורה הגישה לנתניהו מסמך עם יותר מ– 70 דרישות, שמרביתן התקבלו על ידי הליכוד. "פה אני רוצה לתת כמות הרבה יותר גדולה מהמסמך, רק שיובן מה רמת החמדנות של ראשי יהדות התורה", כתב דרוקר. הוא הוסיף כי יהדות התורה דורשת את תיק הבריאות, ועדת הכספים, סגן שר במשרד החינוך ואת ועדת הפנים. בהמשך ציין דרוקר את רשימת הדרישות, שמהותן החזרת התקציבים, ביטול השיווין בנטל ושמירה על הסטטוס קוו לפני עידן יאיר לפיד.

את הבלוג מסיים דרוקר ב"שתי שאלות: כחלון יודע מזה? למה לפיד שותק? תהרגו אותי אם אני מבין איך בן אדם, שזה אמור לבעור לו בלב הנושאים האלה והשיג כמה הישגים בתחומים הללו, יכול לראות את ההתפתחות הזאת ולא להגיד משהו".

"כי עיתונאי הוא לא"

גרינצייג הגיב לבלוג בטור תוקפני במיוחד, שעלה באתר "בחדרי חרדים": "שוב מתגלה האוחז בעט בעליבותו, משמיץ את הציבור החרדי ושולחיו וגם מחרטט כיד הדמיון הטובה עליו", נכתב בכותרת המשנה.

"ביממה האחרונה, פרסם האוחז בעט (כי עיתונאי הוא לא) רביב דרוקר מאמר נוטף ארס והשמצה, בסגנון שטירמרי משלהב, רווי פרשנות מוטית ונטולת אתיקה, שכל כולו גידוף כלפי יהדות התורה ודרישותיה מממשלת נתניהו - לגיטימיות ככל שיהיו", פותח גרינצייג את מאמרו ולאורכו מאשים את דרוקר ב"חפיפניקיות" ו"התנשאות".

"אז דרוקר יקירי, את האמינות העיתונאית שלך איבדת מזמן, לא אני יצרתי את הכינוי המחמיא 'חפיף דרוקר', ומן הסתם גם לא אהיה האחרון שטוען זאת. אולי אחרי ספריך 'חרקירי' ו'בומרנג', הגיע הזמן לפסק זמן תקשורתי וכתיבת הספר 'פרודיה' - הביוגרפיה המקצועית שלך", כך מסיים גרינצייג את המאמר.

בתגובה לדברים מסר דרוקר: "בעבר הלא רחוק פרסמנו תחקיר שהראה מה המודל הכלכלי של 'בחדרי חרדים'. אני ממליץ לציבור החרדי לחפש כלי תקשורת עם אינטגריטי יותר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully