וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים כן למבזקן

29.4.2015 / 16:27

ב"ענני תקשורת" מחפשים אחר מגישת מבזקים שתהיה "הפנים של ערוצי הלייף סטייל", ואשר תחליף את הפרומואים הקלאסיים הן על המסך והן ב"מרחב הדיגיטלי" של החברה. וואלה! ברנז'ה עדיין ממתינה לטאצ' אפ

מבזקנית. ShutterStock
מבזקנית/ShutterStock

ערוצי הלייף סטייל של קבוצת ענני תקשורת מתחדשים ונוטשים את הפרומואים הקלאסיים. במקום פרומואים לתוכניות, מתכוונים בחברה להפיק "מבזק חדשות הלייף סטייל".

המבזק יהיה בין 2-3 דק' וישובץ לשידור בכל ערוצי הלייף סטייל וכן יקודם גם במרחב הדיגיטלי של ערוצי החברה. את המבזק תגיש "קריינית רצף" והוא יכלול את חדשות הלייף סטייל ומידע על התכניות החדשות שעולות בערוצים. בחברה מחפשים אחר מגישה בעלת ניסיון בהנחיה שתשמש הפנים של ערוצי הלייף סטייל ברשתות החברתיות, ברחבי הדיגיטל וכמובן בערוצי החברה.

חברת התוכן וההפקה "ענני תקשורת" אשר הוקמה בשנת 1996 ע"י אודי מירון, היא אחת מחברות התוכן וההפצה הגדולות בישראל, בבעלותה למעלה מ 15 ערוצי טלוויזיה, ביניהם "ערוץ האוכל", "ערוץ הטיולים", ,ערוץ החיים הטובים", "אגו", "בריאות" ועוד. לצד הפצת והפקת ערוציה, "ענני תקשורת" היא המפעילה המקומית של ערוצי התאגיד העולמי "ויאקום" ניקלודיאון, MTV ישראל, ניק ג'וניור וקומדי סנטרל ובנוסף מייצגת את הערוצים MSNBC ו CNBC בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully