וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TAKE 3: קודם הבהרות, אחר כך פרסומות

30.4.2015 / 13:17

המיזם הטלוויזיוני החדש מתקשה לצאת בקמפיין. אחרי שהפרסומות נפסלו בפעם הראשונה, הוקפאו גם הגרסאות המתוקנות. כעת, ברשות השנייה דורשים שמפעיליו יוכיחו שהוא חוקי וישלבו בפרסומות הבהרות בנוגע למחיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הפסילה וההשעיה, קמפיין הפרסומי של המיזם הטלוויזיוני החדש TAKE, עדיין לא יוכל לעלות לאוויר ללא הבהרות ושינויים נוספים. היום (חמישי) הודיעה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, כי מפעילי המיזם נדרשים להציג הצהרה של מנכ"ל או יועץ משפטי מטעם החברה, בנוגע לחוקיות השירות. כמו כן, דורשת הרשות לתקן את הפרסומות כך שיובהר שהשירות כרוך בתשלום חד פעמי. עד אז לא יוכלו בחברה לצאת בפרסום.

חברת TAKE מציעה ממיר שבאמצעותו אפשר לקלוט את ערוצי עידן החינמיים, ובנוסף ללקט תכנים חינמיים מהאינטרנט. אלא שבינתיים, החברה מתקשה לפרסם את השירות.

הסבב הראשון של הפרסומות נפסל בטענה שנעשה שימוש בשמות תוכניות טלוויזיה, בין היתר ב"זגורי אימפריה", ללא קבלת אישור. בחברה שינוי את הפרסומות, אולם גם לאחר השינוי, הן לא אושרו ובתחילת השבוע הקמפיין הוקפא. הסיבה: ברשות השנייה טענו שקיים חשש להטעיית הציבור.

עם הקפאת הפרסומות, ברשות דרשו ממפעילי המיזם להשיב על שתי שאלות מרכזיות: מהו אופי התכנים שאותם מציעים במיזם והאם אין בפרסום הטעייה בכך שבמיזם מבטיחים טלוויזיה חינם - אולם דורשים דמי התקנה חד פעמים בסכום העולה על 500 שקלים.

ליאור בנאי, מנכ"ל TAKE, אמר בעקבות ההקפאה כי מדובר בהחלטה "הזויה ומגוחכת", וכי הרשות השנייה מונעת הפעלת טלוויזיה חברתית באינטרנט.

ניר שוויקי, מנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, אמר בעקבות הדרישות האחרונות: "החלטת הרשות השנייה בעניין TAKE משקפת כי אינטרס המאזינים וזכותם לקבל מידע מלא ומקיף, הן בנוגע לאופי המוצר וחוקיותו והן בנוגע לעלויותיו, הן בראש מעיינינו. עם הצגת הצהרה בדבר חוקיות השירות, ובכפוף לכך שיתוקנו התשדירים כך שיובהר כי השירות כרוך בתשלום חד פעמי, תתבצע בחינה מחדש ברשות השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully