וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושבים? אני הולכת

1.5.2015 / 12:45

אחרי כמעט עשור, ולווט אנדרגראונד מפסיקה עם בלוג סקירת התקשורת. את ההודעה פרסמה היום האשה מאחורי הולווט: דבורית שרגל, בדף הפייסבוק שלה, ונימקה את צעדיה ב"אהבת חייה העכשווית": סרטה הדוקומנטרי

דבורית שרגל. ניב אהרונסון
דבורית שרגל/ניב אהרונסון

אחרי כמעט עשור, ולווט אנדרגראונד מפסיקה עם בלוג סקירת התקשורת. את ההודעה פרסמה היום האשה מאחורי הולווט: דבורית שרגל, בבבלוג. "קחו כוס מים ושבו. יושבים? יופי", פתחה שרגל את ההודעה, "אינני יכולה לכתוב יותר. אחרי תשע שנים וארבעה חודשים של כתיבה יומיומית, לבד-לבד, של ולווט אנדרגראונד, הבלוג לביקורת תקשורת שהמצאתי כשהיה פה מדבר שממה, מיציתי את הנושא לחלוטין מבחינת רמת העניין שלי בו. כל יום היה קשה מקודמו, ולא מהיום. אני בתחושת מיצוי כבר הרבה יותר מדי זמן מכפי שהריתמוס הפנימי שלי מרשה לי. אבל אתם יודעים זאת: כתבתי על כך לא פעם, רמזתי, עייפתי, פיהקתי, ייללתי, התלוננתי, איימתי ומה לא".

שרגל, שהחלה את כתיבת הבלוג בעילום שם וגרמה לסערה וחרושת שמועות בביצה, הסבירה: "הסרט שלי, 'איפה אלה קרי ומה קרה לנוריקו-סאן?', עליו אני עובדת (עתה בשיווק, הפצה ויח"צ) זאת השנה החמישית, הוא אהבת חיי העכשווית. הסרט רץ ברחבי הארץ מדצמבר 2014 ואני איתו, מתגלגלת באבק הדרכים, שומרת עליו מכל משמר, משוחחת עם הקהל, עונה על שאלות, מגוללת את סיפורו-סיפורי, ולא מתכוונת להשאיר קמ"ר אחד בלתי צפי. זה האושר הגדול שלי".

"ובנוסף", הוסיפה, "אני מציעה בזאת לעולם בפרילאנסיזם טוטאלי את כישוריי, עליהם עמדתם בעשור האחרון, ע"מ שאוכל להפיק סכום חודשי צנוע, אך גבוה משכר מינימום, לפרנסתי ולתשוקותיי היצירתיות. אני רוצה להמשיך ולעשות קולנוע דוקומנטרי". שרגל הודתה גם לבנק הפועלים ולמאקו על התמיכה הכלכלית בבלוג, וכן לגולשים ולקוראים המשלמים.

לסיום, ציינה שרגל כי הבלוג ימשיך לפעול (אם כי לא כבלוג לסקירת תקשורת), על אף הוצאות התחזוקה וביקשה מהקוראים הצעות לשימוש בפלטפורמה. "תודה רבה על הכל: על שנים של קריאה נאמנה, על התגובות, על העידוד ועל התמיכה ותודה סופר-סופר לקוראים המשלמים שבזכותם יכולתי לאכול לחם שיפון עם טחינה ולא לחם אחיד עם מרגרינה", נפרדה.

דבורית שרגל החלה את דרכה בעיתונות ב"חדשות" ז"ל. בהמשך עבדה גם במעריב ושימשה בין היתר גם כמבקרת הקולנוע של שבועון הבידור "רייטינג" ז"ל, ולאחר מכן כסגנית העורך. את דרכה בעיתונות סיימה ב-2007. לאחר מכן, ערכה מספר חודשים את אתר תוכן הגולשים "תפוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully