וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעה לנדאו פורשת מתפקידה; אורי מרק יחליפה

3.5.2015 / 12:11

בתום 3 שנים, ראש מערכת החדשות של הארץ תעזוב את תפקידה לטובת לימודים בחו"ל. לנדאו לוואלה ברנז'ה: "מודה לאלוף בן ולהנהלת הארץ שהעניקו לי הזדמנות נדירה להיות חלק מהמפעל העיתונאי החשוב במדינה". סגנה אורי מרק יחליפה בתפקיד

מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב. שרון בוקוב
מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב/שרון בוקוב

אורי מרק יתמנה החודש לעורך החדשות של "הארץ" במקומה של נעה לנדאו, המסיימת שלוש שנים בתפקיד. לנדאו יוצאת בקרוב לארה"ב, ותרכז שם פרויקטים של העיתון ובהמשך תצא לתקופת מחקר באוניברסיטת אוקספורד.

מי שיחליפה בתפקיד יהיה אורי מרק, שהצטרף להארץ לפני חמש שנים כעורך השער, ובהמשך היה ראש דסק החדשות וסגן עורכת החדשות.

במכתב שכתב עורך הארץ אלוף בן לעובדי העיתון, ציין כי "נעה עמדה בראש צוות הכתבים והעורכים של החדשות בתקופה מאתגרת, ובמרכזה שתי מלחמות בעזה ושתי מערכות בחירות, והנהגת שינויים מרחיקי לכת במבנה ובתפקוד המערכת – ובראשם החיבור בין הפרינט לדיגיטל. אורי, שעבד לצידה בשנתיים האחרונות, מילא תפקיד מרכזי בכל התהליכים האלה".

נועה לנדאו. פייסבוק, צילום מסך
זכיתי לאהוב. לנדאו/צילום מסך, פייסבוק

בפוסט שכתבה בפייסבוק בו בישרה לחבריה על דבר עזיבתה, כתבה לנדאו: "זכיתי לתכנן וליישם את המהפכה הדיגיטלית הגדולה ואת המצאת "הארץ שישי" - לצד עיצובם מהיסוד של תהליכי עבודה בני עשרות שנים אם לא מאה. רפורמות שהזניקו אותנו לשיאים בהיקף החשיפה וההשפעה. לצד התהליכים הפנימיים המורכבים, חשפנו אינספור פרשות עקרוניות, רבות מהן לוו במאבקים משפטיים סבוכים, ועוררנו דיונים ציבוריים סוערים - בעיקר כשאחרים שקטו. אתגעגע, מאוד, לעבודה היומיומית בדסק החדשות עם העיתונאים הטובים במדינה".

לוואלה ברנז'ה אמרה לנדאו כי "שש השנים האחרונות בדסק החדשות של הארץ, בשלל תפקידים, היו ללא ספק מהמרתקות בחיי. מלאות במהפכות ארגוניות ובמאבקים עיתונאיים מוצדקים (וגם לא מעט קפאין גרוע). אני מודה לכל מי שהיה שם איתי בדסק ומחוצה לו, ברגעים הדרמטיים ובשעות המוזרות, וכן לאלוף בן ולהנהלת הארץ שהעניקו לי הזדמנות נדירה להשפיע ולהמשיך להיות חלק מהמפעל העיתונאי החשוב במדינה. מצפה בהתרגשות לכל מה שעוד בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully