וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבוש ל-10: קשת מצלמת שעשועון מתיחות עם עופר שכטר

3.5.2015 / 15:22

פרסום ראשון: עופר שכטר, אשר מגיש את התוכנית "אוטוטו" בקשת, מצלם בימים אלו את הגרסה של ערוץ 2 לתוכנית "אמבוש", אשר נולדה בערוץ 10, וכיכבה על המסך למשך עונה אחת בלבד עם נתוני צפייה נאים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוכנית המתיחות "אמבוש" עוברת מערוץ 10 לערוץ 2, בעקבות עופר שכטר, המנחה ואחד היוצרים של התוכנית - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בימים אלו מצלמת זכיינית ערוץ 2 קשת, את הגרסה של ערוץ 2 לתוכנית שנולדה בערוץ 10, אשר תשודר תחת שם אחר. מי שיערוך את גרסת אמבוש עבור ערוץ 2, הוא שי פיילאר.

לפני פחות מחודש השיקה קשת את "אוטוטו", שעשועון טריוויה חדש בהנחייתו של עופר שכטר. לפני המעבר לערוץ 2, שכטר הוביל את תוכנית המתיחות "אמבוש", שאותה יצר יגאל שילון בשיתוף ערוץ 10 ואולפני הרצליה. בתוכנית לקחו חלק סלבריטאים ופליטי ריאליטי, חלקם בתפקיד נמתחים וחלקם בתפקיד המותחים. בין היתר השתתפו בתוכנית טום קשתי, רוני דאוני, קותי סבג, דב נבון, אקי אבני ופיני גרשון שעלה בלהבות.

התוכנית שודרה בערוץ 10 לפני פחות משנתיים ורשמה ממוצע רייטינג של יותר מ-15%. אבל בעקבות המשבר בערוץ 10, וההחלטה האסטרטגית של המנכ"ל יוסי ורשבסקי להתמקד בתוכניות אקטואליה, לא צולמה בערוץ עונה נוספת.

בקשת בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully