וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופוני של שופן: אתר תקשורת אופנה חדש בישראל

5.5.2015 / 12:05

העיתונאי ומבקר האופנה לירוי שופן השיק מיזם תוכן חדש: אתר ביקורת אופנה; "תעשייה, שגם בישראל שווה מיליונים ואינה מנוצלת במלואה על ידי חלק מגופי התקשורת"

הדוגמנית מרינה קוסקינה. modelmayhem.com, צילום מסך
הדוגמנית מרינה קוסקינה/צילום מסך, modelmayhem.com

אתר תקשורת אופנה חדש בישראל: THECRITICAL-F (www.thecriticalf.com) הוא מיזם התוכן החדש של העיתונאי ומבקר האופנה לירוי שופן. לדבריו, "זהו אתר תקשורת האופנה העצמאי הראשון מסוגו בישראל, המתמקד בנושאים הקריטיים של התעשייה בארץ ובעולם".

שופן מסביר את סיבת ההשקעה במיזם: "לאחר תקופה בה נשחק מעמדה של תקשורת האופנה הביקורתית בישראל, והיא כיום מתמקדת לרוב בהיבטים פופולריים או בנקודות השקה עם תרבות הידוענים, THECRITICAL-F שואף להתעסק בתכנים רחבים יותר ועקרוניים יותר המדגישים את חשיבותה של תעשיית האופנה. תעשייה, שגם בישראל שווה מיליונים וגם בישראל זוכה לעניין גדול שאינו מנוצל עדיין במלואו על ידי חלק מגופי התקשורת".

האתר מתעתד לספק אינפורמציה על מגמות חדשות, קולקציות, התנהגות צרכנים, מוצרים חדשים ואסטרטגיות, כל זאת "מבלי לגרוע מאופייה הנהנתני והדקדנטי של התעשיה".

לירוי שופן (32) שימש כעורך וואלה! אופנה עד אפריל 2014, וכתב באמצעי תקשורת שונים בארץ ובחו"ל, לרבות האתר הכלכלי הבינלאומי The Business of Fashion. בשנה החולפת ייעץ עבור מותגי אופנה, לימד באקדמיות המקומיות לאופנה ופרסם כתבות בעיתונות האופנה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully