וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מקדים: 13 מועמדויות לרשת בתחרות פרומקס

5.5.2015 / 15:32

זכיינית ערוץ 2 שגרפה בשנה שעברה 6 פרסים מתוך 7 מועמדויות, שוברת שיא עם 13 מועמדויות לתחרות הפרומואים הבינלאומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זכיינית ערוץ 2 "רשת" מועמדת ל-13 פרסים בתחרות הפרומואים העולמית PROMAX \ BDA 2015. בתחרות, בהשתתפות רשתות טלוויזיה מהעולם, יתמודדו פרומואים של הזכיינית בקטגוריות המובילות, בין היתר לקידום תוכנית קומית, תוכנית בידור ותוכנית תחקירים. כמו כן, למחלקת הפרומואים של רשת שתי מועמדויות לקטגוריה Special Projects Awards.

השנה מספר המועמדויות מהווה שיא מבחינת רשת והיא למעשה מובילה במועמדויות מבין זכייניות הטלוויזיה בישראל לשנת 2014. בשנה שעברה היו לזכיינית שבעה מועמדויות, מהן זכתה בשישה פרסים, בהם שני פסלוני זהב. הפסלונים ניתנו לרשת על הפרומו לתוכנית הריאליטי "אקס פקטור" בשתי קטגוריות שונות: קידום תוכניות וקטגוריית ארט ועיצוב.

באותה תחרות, שהתקיימה בשנה שעברה, לערוץ 10 היו חמש מועמדויות שבכולן זכה. אחד הפרסים שניתן לערוץ היה הפרומו לתוכנית "המקור", שעליו קיבל הערוץ את פרס כסף בקטגוריית "פרומו בתקציב נמוך". בנוסף, זכה הערוץ בזהב בקטוגריה היוקרתית ביותר בתחרות (special awards) עבור הפרומו לתוכנית "שישי עם טלי מורנו ואלון בן דוד".

בשנה שעברה זכו גם חברת הכבלים הוט וחברת הלווין yes, כל אחת מהן בשני פרסים. אחד מהפרומואים שמועמד לפרס השנה מטעם רשת הוא לתוכנית הגמר של "המרוץ למיליון".

הפרומו לגמר "המירוץ למיליון". צפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully