וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברות שלום, נציג מהמרכז יחזור אליך

6.5.2015 / 11:20

ביקורת בתא כתבי הצפון על מינוי אור דורון - שאינה תושבת האזור, לתפקיד דוברת עיריית חיפה. דניאל סיריוטי מ"ישראל היום" לוואלה ברנז'ה: "היו מספיק עיתונאים ואנשי תקשורת צפוניים בכירים שהתמודדו במכרז ולא ספרו אותם"

יונה יהב, ראש העיר חיפה חותם על צווי סגירה למפעלים מזהמים, אפריל 2015. צבי רוגר, עיריית חיפה,
יונה יהב, ראש העיר חיפה חותם על צווי סגירה למפעלים מזהמים, אפריל 2015/צבי רוגר, עיריית חיפה
"יונה יהב, שבכל פעם קובל וטוען על היחס המפלה של חיפה והצפון לעומת 'מדינת תל אביב' פעם אחר פעם מגייס את דובריו מאזור המרכז"

ביקורת בקרב עיתונאים בתא כתבי הצפון, על כך שלתפקיד דוברת עיריית חיפה נבחרה אור דורון שאינה תושבת האזור. תא העיתונאים בצפון הוקם, בין היתר, על מנת לתת מענה לבעיות שעמם מתמודדים העיתונאים המרוחקים מהמרכז. אתמול (ג') לאחר שהודיעה העירייה על מינויה של דורון לתפקיד, לא כל חברי התא מיהרו לברך.

דורון, דוברת משרד התרבות והספורט בחמש השנים האחרונות, תחליף את עידו מינקובסקי, דובר העירייה בשלוש השנים האחרונות ומי שהצטרף לכוורת של משה כחלון לפני הבחירות. מינקובסקי עזב את תפקידו לאחר שהחליט לפתוח משרד יחסי ציבור. דורון גברה על עשרות שהגישו מעומדות לתפקיד, ולאחר בחירתה תעבור להתגורר בחיפה.

דניאל סיריוטי, ראש הדסק לענייני ערבים ב"ישראל היום" ואחר מחברי התא, אמר לוואלה ברנז'ה לאחר בחירתה של דורון: "חבל שראש העיר חיפה, יונה יהב, שבכל פעם קובל וטוען על היחס המפלה של חיפה והצפון לעומת 'מדינת תל אביב' פעם אחר פעם מגייס את דובריו מאזור המרכז. היו מספיק עיתונאים ואנשי תקשורת צפוניים בכירים שהתמודדו במכרז ולא ספרו אותם. יהב אמור לתת דוגמא ועושה בדיוק ההפך".

בעיריית חיפה סירבו להגיב לדברים, אולם גורמים מסרו לוואלה ברנז'ה כי המועמדים שניגשו למכרז מאזור חיפה והצפון, לא עמדו בתנאים הנדרשים ובסופו של דבר ההכרעה התקבלה על בסיס מקצועי ולא על רקע גיאוגרפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully