וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגולטורי העולם התאחדו

10.5.2015 / 11:14

יו"ר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מנכ"ל הרשות ויו"ר מועצת הכבלים והלווין ישתתפו בכנס השנתי ה-41 של ארגון EPRA, המאגד עשרות רגולטורים מהעולם, בעיר ברן שבשוויץ. וואלה ברנז'ה מבקשת טובלרון לבן

אוה מדז'יבוז. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
אוה מדז'יבוז/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

נציגי הרגולציה על גופי השידור בישראל ישתתפו בכנס השנתי ה-41 של ארגון EPRA בעיר ברן שבשוויץ. בכנס שיתקיים בין ה-13 ל-15 במאי, ישתתפו יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', המנכ"ל בפועל של הרשות השנייה ניר שוויקי ויו"ר מועצת הכבלים והלווין, ד"ר יפעת בן חי-שגב.

EPRA הוא הארגון אירופי המאגד את כל הרגולטורים של התקשורת המשודרת. הארגון, שהוקם בשנת 95', הוא הארגון הוותיק בתחומו ומאגד 52 רגולטורים מ-46 מדינות. מדי שנה מקיים הארגון שני כנסים, שבהם לוקחים חלק נציגי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ומועצת הכבלים והלוויין.

מהרשות השנייה נמסר: "הרשות השנייה רואה חשיבות רבה בתהליכי מחקר ולמידה השוואתיים של רגולציה ושוק התקשורת המשודרת וחברות הרשות בארגון מהווה פלטפורמה חשובה לתהליכים אלו – במיוחד נוכח התמורות המשמעותיות שמובילה הרשות השנייה לרבות מעבר הטלוויזיה המסחרית משוק של זיכיונות לשוק של רישיונות, הסדרת נושא התוכן השיווקי ומיקוד הרגולציה. ראשי הרשות השנייה נוהגים להשתתף בכנס מדי שנה מאז ייסודו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully