וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עין בוכה, עין צוחקת

10.5.2015 / 11:07

בעוד אתר העין השביעית בו כיהן כעורך ראשי מחפש את דרכו, חנוך מרמרי מונה השבוע למנהל אגף תרבות וחינוך בספרייה הלאומית: "נלהב לקחת חלק בתהליך ההתחדשות שלה"

חנוך מרמרי בהלוויתו של זאב סגל- פרופסור למשפטים והפרשן המשפטי של הארץ, ינואר 2011. נמרוד סונדרס
חנוך מרמרי בהלוויתו של זאב סגל- פרופסור למשפטים והפרשן המשפטי של הארץ, ינואר 2011/נמרוד סונדרס

עורך עיתון הארץ לשעבר, ובשנים האחרונות עורכו הראשי של אתר "העין השביעית", חנוך מרמרי, מונה השבוע לראש אגף תרבות וחינוך בספרייה הלאומית בירושלים.

בהודעה שהוציאה הספרייה נכתב כי "במסגרת תפקיד זה יפעל מרמרי להרחבת הפעילות התרבותית של הספרייה כמרכז המעודד יצירה תרבותית ישראלית רלוונטית, אשר יציע לציבור הרחב תכנים המבוססים על ארכיוניה, אוספיה ואוצרותיה ההיסטוריים של הספרייה. בנוסף הוא יעמוד בראש הפעילות החינוכית בשאיפה לקרב ולעודד את השימוש באוצרות הספרייה במערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית בישראל ובעולם היהודי. יעד נוסף העומד לפתחו של מנהל האגף החדש הוא הרחבת פעילותו של מרכז המבקרים לאלו המבקשים ללמוד על אוצרות הספרייה הלאומית".

חנוך מרמרי היה עורך עיתון "הארץ" בשנים 1991-2004, זאת לאחר שהקים וערך את השבועון התל אביבי "העיר" ונמנה על חברי מערכת היומון "חדשות". כמו כן כיהן כראש המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל ונמנה על הצוות הבכיר במכון הישראלי לדמוקרטיה בנושאי תקשורת ודמוקרטיה. במסגרת זו שימש מאז 2012 כעורכו הראשי של "העין השביעית", העיתון הדיגיטלי לביקורת התקשורת שפעל עד לאחרונה בחסות המכון ויוצא בימים אלה לדרך עצמאית. על פועלו העיתונאי זכה מרמרי בפרס סוקולוב בשנת 2004.

עם כניסתו לתפקיד אמר חנוך מרמרי: "אני נלהב לקחת חלק בתהליך ההתחדשות של הספרייה הלאומית ובהנגשת תכניה וערכיה לציבור. אני בטוח ביכולתה של הספרייה המתחדשת לתרום לחיי הרוח במדינת ישראל ובעולם היהודי, ולהעשיר את העולם כולו באוצרותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully