וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון שני פורש מחדשות 2; מי המועמדים להחליפו?

10.5.2015 / 11:30

כתב הצפון אלון שני פורש לאחר פחות משנתיים בתפקיד. לוואלה ברנז'ה נודע כי בין המועמדים להחליפו נמצאים הקולגות אלי לוי מערוץ 10 ואלירן טל מערוץ 1

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלון שני, כתב חדשות 2 בצפון פורש, פחות משנתיים בלבד לאחר שנכנס לתפקיד. שני החליף בתפקידו האחרון את יוסי מזרחי, לאחר שהחל לעשות כתבות מגזין ותחקירים עבור המדורה המרכזית ואולפן שישי.

שני החל את דרכו בחברת החדשות של ערוץ 2 לפני שלוש שנים ככתב בתכנית חיסכון. לפני כן, שימש במשך שנים לאחר 5 שנים כתב בקול ישראל. לפני שעזב את קול ישראל שימש ככתב לענייני משפט בתל אביב של רשת ב'.

אלון שני, אמר בתגובה: "אני רוצה להודות לכל החברים ולאנשים המצויינים של חדשות 2 ובראשם אבי וייס, גיא סודרי וכן חיליק שריר על תקופה מרתקת ומאתגרת. היה לי הכבוד להיכלל בנבחרת החדשות המובילה בישראל וכעת אני פונה לחיפוש אתגרים חדשים".

אבי וייס, מנכ"ל חברת החדשות, מסר: "אני מצטער שאלון שני החליט לפרוש. אלון עשה עבודה מצוינת בכל תפקידיו בחברה ואני בטוח שימשיך להצליח גם בעתיד".

לוואלה ברנז'ה נודע כי בין המועמדים להחליף את שני הם אלי לוי, כתב ערוץ 10 בצפון ואלירן טל, ששימש כתב הצפון בערוץ 1, ועם כניסתה של איילה חסון לתפקיד מנהלת החדשות, מונה לכתב הצבאי בערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully