וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור ראשון בהייפ: הצלבת מקורות

10.5.2015 / 15:57

באתר מאקו פורסם הבוקר אייטם של יפעת הללי-אברהם, תחת הכותרת: "רגע לפני האח הגדול: אסי עזר הובהל לבית החולים", שהתבסס על הודעה שפרסם האחרון באינסטגרם. דובר איכילוב: "עזר בכלל בא לבקר חבר. למה סתם להבהיל כתבים במוצ"ש? מביך וזול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלצה של מגיש האח הגדול באינסטגרם הפכה לאייטם רציני במאקו: באתר מבית קשת פורסם הבוקר (ראשון) אייטם של כתבת הבידור יפעת הללי-אברהם, תחת הכותרת: "רגע לפני האח הגדול: אסי עזר הובהל לבית החולים". בכותרת המשנה נכתב: "אם גם אנחנו היינו נאלצים לקבל את פני הסלבס שייכנסו הערב לבית האח הגדול, גם אותנו הלחץ היה מכריע. ממש לפני שהעונה המדוברת נפתחה, הגוף של עזר שידר אותו מצוקה ואת השבת האחרונה לפני הבלאגן הגדול, הוא נאלץ לבלות בחדר המיון".

"אמש, בשעות הערב, עזר חש עד כדי כך ברע כך שנאלץ להגיע בשעות הערב המוקדמות לחדר המיון של בית החולים 'איכילוב' שבתל אביב שם עבר סדרה של בדיקות מקיפות וטיפולים", כתבה הללי אברהם, "אבל אתם יכולים להיות רגועים, שום דבר לא ימנע את ההגעה של אסי הערב לפתיחה החגיגית של העונה וממש בעוד כמה שעות הוא יתייצב שם בזמן כדי להציג בפניכם את השמות שלא נוכל לברוח מהם בתקופה הקרובה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מביך וזול". שושן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לידיעה במאקו צורף הצילום שהעלה אמש עזר כשהוא שוכב על מיטה, בבית החולים. בחשבון האינסטגרם, הוא כתב: "למה תמיד לפני 'האח הגדול' משהו חייב לקרות? שמישהו יקפיץ את רותם סלע סטנד ביי למחר".

ואולם, בין הגולשים שראו את ההודעה היה גם דובר בית החולים איכילוב אבי שושן, שלדבריו, עזר כלל הגיע לבית החולים כדי לבקר חבר. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב שושן: "שיהיה במזל טוב...אבל למה סתם להבהיל כתבים במוצ"ש? מביך וזול".

יפעת הללי-אברהם, מדוע לא ביקשת תגובה מבית החולים לדברים והסתפקת רק במבט באינסטגרם?

"מפנה אותך לאיתי ולדמן, עורך האתר".

טרם התקבלה תגובת מאקו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully