וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השותפים הטבעיים של ד"ר בן חי שגב

11.5.2015 / 12:42

מועצת הכבלים והלווין הורתה לחברת הכבלים "הוט" לשנות את המבצע "טריפל weekend", כדי שגם מי שאינו שומר שבת יוכל ליהנות מהמבצע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הכבלים "הוט" לא תוכל להמשיך במבצע "טריפל weekend" המוצע בסופי שבוע. הסיבה: לא כל האוכלוסייה יכולה ליהנות ממנו, בפרט לא האוכלוסייה הדתית והמסורתית ששומרת שבת.

המועצה לשידורי כבלים ולווין הורתה לחברת "הוט" להרחיב את פרק הזמן הניתן להצטרפות למבצע "טריפל weekend", המוצע רק בשישי-שבת, על מנת שגם מי שאינו שומר שבת יוכל להצטרף.

המצבע מבטיח ב-299 שקלים לחודש 162 ערוצים, 2 ממירים, אינטרנט של 100 מגה ונתב ורשת WiFi ביתית, טלפוניה ללא כל הגבלה לשיחות ליעדים נייחים וניידים.

במועצת הכבלים והלווין בדקו את המבצע ומצאו כי הצעת המבצע אך ורק בשישי-שבת, יש בה אף כדי להפלות לכאורה בין לקוחות העושים שימוש בשירותי אינטרנט בשישי-שבת ובין כאלה שלא עושים שימוש בהם.

מהמועצה נמסר כי יו"ר המועצה, ד"ר יפעת בן חי שגב, מצאה כי הוט פועלת הוט לכאורה בניגוד להוראות רישיונה ומפרה לכאורה את ההוראות המחייבות אותה באספקת שידורים ושירותי שידור בתנאים שווים.

כמו כן, הבהירה המועצה, כי על החברה להציע את המבצע במחיר זהה גם ללקוחות שאינם מנויים לאינטרנט, באופן שיוכלו ליהנות מההצעה, הכוללת גם שירותי אינטרנט.

ד"ר בן חי שגב, מסרה בתגובה: "המועצה אחראית על הבטחת שירות יעיל במחיר הוגן ושקוף ובתנאים בלתי מפלים, ועל כן תגביר את אכיפתה בעניין. אין מדובר במקרה ראשוני או חד פעמי במסגרתו הפרה הוט את תנאי הרישיון שלה בהקשר זה, ובמחלקת פניות הציבור של המועצה הצטברו תלונות הנוגעות להטעיה לכאורה במבצעי מכירה של החברה".

ד"ר בן חי שגב הוסיפה כי לאור הנסיבות החליטה להורות להוט להרחיב את פרק הזמן הניתן לכלל הלקוחות להצטרף למבצע וביקשה כי החברה תספקו במחיר זהה גם ללקוחות שאינם מנויים לאינטרנט.

מהוט נמסר בתגובה: "המבצע האטרקטיבי לא רק שלא בוטל אלא שעל פי הודעת המועצה לכבלים וללוויין התבקשנו להרחיב אותו ולאפשר הצטרפות אליו לאוכלוסיות נוספות. מעבר לכך, אין כל פגם בהתנהלות החברה, ואין מניעה מאיש שומר שבת ליהנות מהמבצע. המבצע פתוח ללקוחות החל משישי בצהריים עד ליום ראשון בבוקר על מנת לאפשר גם ללקוחות שומרי שבת ליהנות מהמבצע ומיתרונות ההתחברות דרך האינטרנט, הוא יכול לעשות זאת לפני כניסת השבת או אחריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully