וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההצעה על ערוץ 10 - עד סוף השבוע"

12.5.2015 / 12:11

בלעדי: אביב גלעדי, מבעלי קבוצת התקשורת RGE המתקרבת לרכישת ערוץ 10, אומר בשיחה עם וואלה ברנז'ה כי הוא מודע ללוחות הזמנים הקצרים להצלת הערוץ, אופטימי באשר לסיכויו ומכריז: "הערוץ מעניין אותי אבל מעניין אותי לא לעשות טעויות"

אביב גלעדי. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
"כנראה שבנו קשה לפגוע אז אומרים רוסי". גלעדי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!
"זה כמו כל תהליך רגיל. הרי אם זאת הייתה חברה לפחיות או לקופסאות קרטון אף אחד לא היה מתעניין בזה"

"לערוץ 10 אין הרבה זמן, אני מניח שעד סוף השבוע הזה נודיע סופית מה נציע, ונסתדר. עכשיו אנחנו דנים בנתונים חדשים, בעלי המניות הגיעו לארץ, וכן יש סיכוי שזה יהיה אנחנו, יכול להיות. זה חייב להיות עד סוף השבוע. עד סוף השבוע נודיע האם אנחנו הולכים על זה או שאחרי בדיקות החלטנו שזה לא מתאים לנו". כך אומר לוואלה ברנז'ה אביב גלעדי, מבעלי קבוצת התקשורת RGE, המתקרבת לרכישת ערוץ 10.

בסביבתו של יוסי מימן, המחזיק ב-51% ממניות ערוץ 10, ממתינים גם הם להצעה שתוגש עד סוף השבוע. ובסביבתו של ארנון מילצ'ן המחזיק ב-24% ממניות הערוץ, לא מאוד מתרשמים מההצעה של אילן שילוח, שמתכוון להגיש הצעה משופרת לרכישת הערוץ, ובעל זכות הסירוב הראשונה מול כל הצעה נוספת שתוגש. ההערכה היא כי שילוח, יזם היי טק ויו"ר קבוצת מקאן תל אביב, יצרף משקיעים נוספים, אולם נראה כי ההצעה שתגיש RGE תהיה גבוהה וטובה יותר לבעלי המניות. "המקסימום שמציע שילוח הוא המינימום שמצפה לו מילצ'ין", הסבירו גורמים המעורים במגעים. בינתיים, בשבוע שעבר הגישו עורכי הדין של ערוץ 10 בקשה לממונה על ההגבלים העסקיים שיאשר את המיזוג בין שילוח לערוץ.

ארנון מילצ'ן. AP
"מכיר את ארנון שנים". מילצ'ן/AP

"תקשורת זה המקצוע שלי, אין לי מקצוע אחר"

"המקסימום שמציע שילוח הוא המינימום שמצפה לו מילצ'ין", הסבירו גורמים המעורים במגעים

במקביל נמשך המשא ומתן, שמתקיים מזה מספר חודשים, עם קבוצת RGE שבבעלות לן בלווטניק, אביב גלעדי ומשפחת רקנאטי. הקבוצה מחזיקה כיום בערוץ הספורט 5, מותגי ערוץ הילדים, ומספקת תוכן לערוצים השונים, בכבלים, בלווין ובמיזם הטלוויזיה של סלקום. מי שמנהל את המגעים מול ערוץ 10, הוא מנכ"ל הקבוצה מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10 לשעבר.
גלעדי, שהחזיק בכ-20% ממניות זכיינית ערוץ 2 רשת עד כניסתה של אנדימול, אומר לוואלה ברנז'ה כי הוא מודע ללוחות הזמנים הקצרים להגשת ההצעה והצלת הערוץ (לערוץ 10 נותר פחות מחודש ד. ו). עד סוף מאי צריך הערוץ להודיע לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו על שינוי הבעלות, על מנת לקבל את הרישיון.

גלעדי הוסיף כי מתקיימים מגעים בין בעלי המניות השונים, ואמר: "אני מכיר את ארנון מילצ'ן ואת יוסי מימן שנים, ואני נפגשתי איתם הרבה פעמים בחיים. אנחנו נפגשים, דנים, מקבלים נתונים ומבקשים עוד נתונים וזה כמו כל תהליך רגיל. הרי אם זאת הייתה חברה לפחיות או לקופסאות קרטון אף אחד לא היה מתעניין בזה".

"אני לא יודע אם אני יודע להציל את ערוץ 10. תקשורת זה המקצוע שלי, אין לי מקצוע אחר. אני לא אחד שבא ממקום אחר ומנסה להיכנס לתקשורת. יש לי כיום מספיק תקשורת. ערוץ 10 מעניין אותי אבל מעניין אותי גם לעשות עסקה שהיא נכונה ולא לעשות טעויות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילן שילוח. צלם: עידו איז'ק,
"אל תגידו לא ידענו". שילוח/צלם: עידו איז'ק

"פשוט מנסים לתקוף איפה שקל"

"כנראה שבנו קשה לפגוע אז אומרים רוסי, בסדר. את העסקה הזו לא עושה לן בלווטניק אלא עושה RGE שהיא חברת תקשורת עם הנהלה ועם מודי פרידמן"

בשבוע שעבר תקף שילוח את בלוונטיק, לאחר הפרסום בתקשורת על הפנייה של ערוץ 10 לממונה על ההגבלים העסקיים, על מנת שיאשר את המיזוג עם שילוח. הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הפנייה היא ספין שנועד לגרום לבלווטניק להעלות את ההצעה לרכישת הערוץ. את בלווטניק כינה שילוח: "האוליגרך הרוסי, שעשה את כספו בערבות האנרגיה של פוטין". לאחר מכן, צייץ שילוח: "מציע שתבדקו היכן בלווטניק עשה את כספו, איך פשט רגל בגדול ועבד על משקיעיו וקנה שוב את החברה. לא יזיק שהציבור יידע. אל תגידו לא ידענו".

ההתקפה על בלווטניק, הגיעה גם לגלעדי, שמגיב לראשונה בשם הקבוצה ואומר: "זה סתם, פשוט מנסים לתקוף איפה שקל. בלווטניק מחזיק שליש מהקבוצה, כאשר שני שליש מהם מחזיקים משפחת רקנטי ואני. כנראה שבנו קשה לפגוע אז אומרים רוסי, בסדר. את העסקה הזו לא עושה לן בלווטניק אלא עושה RGE שהיא חברת תקשורת עם הנהלה ועם מודי פרידמן. בעלי המניות הם בעלי המניות, אין לזה שום קשר, אבל אני מניח שזה לנסות לפגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully