וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה האחרת: סיקור נרחב לסדרת הכתבות של ערוץ 10

12.5.2015 / 12:41

הרשת הגרמנית zdf, שידרה קטע נרחב מסדרת הכתבות של דב גיל-הר ששודר במהדורת החדשות של ערוץ 10 "תסביך גרמניה". גם תמר איש שלום, המגישה, קיבלה ריספקט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דנקה שיין. איש שלום ב-zdf/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת הגרמנית zdf, סיקרה ושידרה קטע נרחב מסדרת הכתבות של דב גיל-הר שעלתה בערוץ 10 "תסביך גרמניה". במסגרת הסיקור התראיינה בטלוויזיה הגרמנית מגישת מהדורת החדשות המרכזית בערוץ 10, תמר איש שלום, שסיפרה על הפרויקט המיוחד של גילהר.

סדרת הכתבות של גיל-הר, "תסביך גרמניה", בת חמישה פרקים, שודרה בערוץ 10 בינואר האחרון, במסגרת מהדורת החדשות המרכזית. הסדרה הציגה וניתחה את יחסי ישראל-גרמניה, 50 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות ו-70 שנה לתום מלחמת העולם השנייה.

"50 שנה לכינון היחסים בין ישראל לגרמניה ו-70 שנה לסוף מלחמת העולם השנייה, הם זמן טוב לצאת ולערוך אנליזה מחודשת ליחסים בין שני העמים", כתב גיל-הר עם עליית הסדרה, באתר ערוץ 10, נענע10, והוסיף: "במשאל רחוב בגרמניה ניתן לראות כי הדעות חלוקות. יש שמרגישים אשמים גם אחרי 70 שנה ולעומת זאת, חלק מהגרמנים מביע צער על שהתרחש, אך טוען כי 70 שנה לאחר הזוועות הגיע הזמן להתחיל לשכוח. בסקר מקיף שמתפרסם בחדשות 10 וב"בילד" הגרמני עולה כי 58% מהגרמנים רוצים להתקדם הלאה ולא לעסוק בעבר. 'יש רצון לנורמאליות, אך זו ההיסטוריה שלנו', טוען יושקה פישר שר חוץ לשעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully