וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפלייליסט: נדב רביד מאייש

13.5.2015 / 10:49

מנהל גלגלצ הכריז היום על שני המינויים הבכירים הראשונים בתחנה: אביעד רוזנבוים לתפקיד סגן המנהל ויסמין ישבי לתפקיד עורכת המוזיקה הראשית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מינויים בכירים ראשונים לנדב רביד מאז כניסתו לתפקיד מנהל גלגלצ בפברואר השנה: אביעד רוזנבוים ישמש כסגן מנהל התחנה ויסמין ישבי תשמש כעורכת המוזיקה הראשית. השניים הם בוגרי התחנה, שלאחר שירותם הצבאי השתלבו בתפקידי תוכן שונים בה.

רוזנבוים, בן 28, התגייס לקורס העיתונאים של גלי צה"ל בשנת 2005 ושירת כעורך מוזיקלי בגלגלצ ובגלי צה"ל. עם שחרורו נשאר לעבוד כאזרח בתחנה ושימש כממלא מקום מנהל מוזיקלי, מנהל ישיבת הפלייליסט ואחראי על שיתופי הפעולה של התחנה. במהלך שנותיו בגלגלצ, ערך רצועות מוזיקה שונות ואת המצעדים השנתיים של התחנה. הוא זכה פעמיים בפרס מפקד גלי צה"ל.

ישבי, בת 27, שירתה כחיילת בגלי צה"ל ובגלגלצ, ומועסקת בגלגלצ מאז שחרורה. ישבי עשתה מנעד רחב של תפקידים בתחנה בהם: עורכת מוזיקה, חברת ועדת הפלייליסט ועורכת תוכן. בעבר אף ערכה את "המקור", מגזין המוזיקה הישראלית של גלגלצ.

רביד מסר: "כמי שהיה שנים רבות בגלצ ובגלגלצ, אני מכיר את יכולותיהם של אביעד ויסמין. שניהם חלק מהדי.אנ.איי המיוחד של התחנה ומביאים איתם לתפקידים החדשים אליהם נבחרו ניסיון רב והיכרות יוצאת דופן עם מאזיני גלגלצ. הם עשו עד כה עבודה מצוינת ואני בטוח שעבודתם לצידי תסייע לתחנה לכבוש פסגות חדשות ולהמשיך ולהיות תחנת הרדיו המואזנת ואהובה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully