וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את בהא שחאדה

וואלה! ברנז'ה

14.5.2015 / 11:32

באבא שלו הוא מתחרה והתחרות היא על מאזינה אחת - אמא, ואיפה רואה את עצמו עוד 5 שנים קריין החדשות הראשי של רדיו א-שמס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיל: 29

תפקיד: עורך וקריין חדשות ראשי ברדיו א-שמס.

מה בעצם אני עושה: אני עורך ומגיש את מבזקי החדשות, ובו זמנית יומני ערב (תקציר היום). במהלך העבודה מסכם את אירועי היום תוך מעקב ליום שאחרי, מפתח אייטמים מכל זווית אפשרית על מנת לסקר אותם לקהל היעד הרחב, מדריך את הכתבים, ואף מכשיר את קרייני החדשות שנקלטים לעבודה. יוצא לשטח לאירועים המיוחדים עם מעט פרשנות ויותר פוקוס, והמאזינים מציירים.

השכלה: בעל תואר במדעי הרוח ותקשורת, אוניברסיטת בר-אילן, ותואר שני בתקשורת פוליטית, אוניברסיטת תל אביב.

תפקידים קודמים: עבדתי בגרפיקה ושילוט בנצרת החל מכיתה יא ועד שנה א באוניברסיטה, בשנה ב שימשתי כמדריך בפרויקטים חינוכיים לתלמידי תיכון בעיר, ובשנה ג התקבלתי לרדיו א-שמס.

מי פתח לך את דלת התעשייה: ברדיו רדיו א-שמס, מנכ"ל הרדיו, מר סוהיל כראם. ומי שתמך בי היה אבא שלי, סלים שחאדה, שעובד כקריין ומפיק ברשות השידור (ערוץ 33, רשת ד). התקבלתי לעבודה בשנת 2007, ללא ניסיון תעסוקתי בתחום, הנהלת הרדיו תמכה בי, ואף איפשרה לי חודש ניסיון על מנת להוכיח את עצמי עד שהתקבלתי.

איפה אני רואה את עצמי בעוד חמש שנים: בנצרת, ברדיו אשמס, אני מאוד מעריך את המהפך של התקשורת הערבית, ואת התפקיד של רדיו א-שמס בעיצוב דעת הקהל.

פרגן למתחרים: אבא שלי הוא מתחרה, אני מודה בזה, שני עולמות בבית אחד, קול זהה, והתחרות היא על מאזינה אחת, והיא אמא, מתנצל בפניו שאני מפריע לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully