וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הש"ג של הבית היהודי: הדוברים הולכים הביתה

17.5.2015 / 8:18

בעקבות הצניחה בבחירות האחרונות, פחות משבוע אחרי שבבית היהודי נפרדו מדובר המפלגה איתמר פליישמן, גם הדוברת האישית של השר נפתלי בנט, דנה מזרחי, לא תמשיך בתפקידה

בנט: אנו אוחזים בהגה ההנהגה, אך לא נשב בבגאז'. אבי כהן
בנט: אנו אוחזים בהגה ההנהגה, אך לא נשב בבגאז'/אבי כהן

פחות משבוע לאחר שאיתמר פליישמן סיים את תפקידו כדובר "הבית היהודי", הודיעה דוברת השר נפתלי בנט דנה מזרחי כי לא תמשיך בתפקידה.

מזרחי יצאה לחופשת לידה לפני כשנה. מי שהחליפה בתפקיד היה פליישמן. לפני הבחירות האחרונות לכנסת ה-20, מזרחי שבה ושימשה בתפקיד הדוברת של בנט ואילו פליישמן שימש דובר המפלגה. לאחר תוצאות הבחירות, שבהן צנחה המפלגה מ-12 מנדטים לשמונה, קיבל פליישמן הודעה על סיום עבודתו. ימים ספורים אחר כך הצטרפה מזרחי לפליישמן.

לפני שהגיעה לבית היהודי, הייתה מזרחי בצוות הדוברות של שר הביטחון אהוד ברק. אל הבית היהודי הצטרפה לאחר הבחירות הקודמות, כאשר בנט נכנס לתפקידו כשר הכלכלה והמשיכה ללוות אותו עד לאחר הבחירות האחרונות.

ממזרחי נמסר בתגובה: "אני מסיימת את תפקידי בסיפוק גדול לאחר שהשר והמפלגה איתם עבדתי הגיעו להישגים חסרי תקדים, כפי שראינו רק בימים האחרונים. עבורי זו העת להתקדם הלאה ואני מאחלת הצלחה והנאה לכל מי שיחליף אותי בשליחות חשובה זו ועוד ניפגש".

השר בנט מסר: "היה לי תענוג גדול לעבוד עם אשת מקצוע כמו דנה, שיחסי האנוש והמקצועיות שלה היוו נכס גדול עבורי ועבור הבית היהודי. מאחל לה הצלחה גדולה בהמשך דרכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully