וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה נוספת להארץ: "בשבע" יודפס בישראל היום

18.5.2015 / 19:17

בית המשפט המחוזי בלוד קבע כי השבועון "בשבע" יפסיק להיות מודפס בבית הדפוס של קבוצת "הארץ", גרפופרינט, החל מסוף השנה - זאת בהמשך לדרישתו. החל משנת 2016 העיתון יודפס בישראל היום

עמוס שוקן. דרור עינב
עמוס שוקן/דרור עינב

בית המשפט המחוזי בלוד קבע כי השבועון "בשבע" יפסיק להיות מודפס בבית הדפוס של קבוצת "הארץ", גרפופרינט, בסוף השנה והחל מ-2016 העיתון יודפס בבית הדפוס של ישראל היום. המשמעות על פי ההערכות היא הפסדים של כשני מיליון שקלים בשנה לקבוצת הארץ. "בשבע" הינו העיתון הנפוץ ביותר לציבור הדתי לאומי, בו כותבים בכירי עיתונאי המגזר.

בקבוצת הארץ ניסו לעצור את העזיבה של העיתון הדתי הלאומי, בטענה כי ההסכם בין השבועון לבית הדפוס הוא עד שנת 2017. מנגד טענו בשבועון כי ההסכם כפוף לתנאים מסחריים. זאת, ככול הנראה, לאחר שקיבלו ב"שבע", הצעה אטרקטיבית במיוחד וזולה הרבה יותר מבית הדפוס של ישראל היום.

בשבועון תכננו לעזוב את גרפופרינט בתחילת החודש הבא, אולם בעקבות הצעת פשרה שקיבלה תוקף של פסק דין, הוחלט שההדפסה בבית הדפוס של קבוצת הארץ יימשך עד סוף השנה.

עמוס שוקן אמר לוואלה ברנז'ה בתגובה כי מדובר בתהליך משפטי שהמחלוקת בו נסובה סביב פרשנות ההסכם ובסופו של דבר הציע בית המשפט פשרה.

לפני שנה וחצי איבד הארץ את אחת הפרות המניבות שלו, עם רכישתו של ישראל היום את בית הדפוס ששימש בעבר את מעריב. בכך הופסקה הכנסה שנתית בת עשרות מיליוני שקלים לקבוצה, שקיבלה עבור הדפסת החינמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully