וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנצחים בגמר הגדול: עובדי ההפקה

20.5.2015 / 11:08

דרמה מאחורי הקלעים באולפני ג.ג: עובדי ההפקה איימו להשבית את צילומי גמר "משחקי השף", שמצטלם היום, בעקבות טענות על הלנת שכר. באולפנים מיהרו להעביר את המשכורות

משחקי השף. טל גבעוני,
משחקי השף/טל גבעוני
"ג.ג מקבלים את הכסף מגופי שידור ולא משלמים לאנשים באופן עקבי. כל חודש הכסף לא מגיע בזמן ובכל חודש מבקשים ממני לתת עוד שבוע, להמתין. הפעם הודעתי שאם משכורת מרץ לא נכנסת לחשבון – העובדים יישבו בחוץ ולא ייכנסו לצילומים"

דרמה מאחורי הקלעים של צילום גמר "משחקי השף" של רשת: היום בבוקר (רביעי) צולמה באולפני ג.ג בנווה אילן תוכנית הגמר של ריאליטי הבישול של רשת - זאת לאחר שאתמול בשעות הערב הודיע ארגון אקט (ארגון עובדי הקולנוע והטלוויזיה), כי עובדי ההפקה ישביתו את הצילומים של העונה השנייה, אם לא יקבלו את שכרם. ברגע האחרון העבירה הנהלת האולפנים לעובדים את המשכורות.

הטענות אינן כלפי רשת, שהעבירה את הכסף עבור צילומי העונה שמתקיימים בשבועות האחרונים. לטענת עידן אור, מנכ"ל אקט, בחודשים האחרונים אולפני ג.ג אינם משלמים באופן עקבי לצלמים, עובדי הבמה וצוות ההפקה. בחודשים האחרונים לפחות פעמיים איימו באק"ט להשבית את הצילומים באולפן על רקע טענות להלנת ששכר.

לפני כחודשיים אף השביתו עובדי ההפקה צילומי תוכנית, אולם הפעם הייתה זו משכורת חודש מרץ, שהייתה אמורה להיכנס לחשבונם לפני כשבוע. זאת משום שעל פי ההסכם שהושג בין אק"ט לאולפני ג.ג, השכר משולם כחודש וחצי לאחר ביצוע העבודה, לפי שוטף +45.

"כבר חודשים שאנחנו מתמודדים על הלנות שכר לעובדים", אומר אור, "ג.ג מקבלים את הכסף מגופי שידור ולא משלמים לאנשים באופן עקבי. כל חודש הכסף לא מגיע בזמן ובכל חודש מבקשים ממני לתת עוד שבוע, להמתין. הפעם, הודעתי שאם משכורת מרץ לא נכנסת לחשבון – העובדים יישבו בחוץ ולא ייכנסו לצילומים".

מנכ"ל ג.ג, יובל מטרי, מסר בתגובה: "אנחנו משלמים מאז ומעולם בשוטף +70 לאחר פנייה מעידן אור, נכנסנו לתהליך של שוטף +45 ובהסכמה. הודעתי שזה ייקח יומיים עד שהכסף יועבר, ואתמול בערב כבר עשו את ההעברות. אין שום דרמה. מאוד קשה להתארגן בנושא, כי עד שהכסף לא מגיע אלינו אנחנו לא יכולים לבצע את ההעברות, אבל אנחנו עומדים בזה בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully