וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהרצליה יותר ירוק: אור צלקובניק יהיה סמנכ"ל פיתוח של eco99fm

21.5.2015 / 10:23

אחרי שלא מונה למשרת מנהל גלגלצ, אור צלקובניק, שעזב לאחרונה את תפקידו כמנהל המוסיקלי והעורך הראשי בתחנה, יהיה מעתה סמנכ"ל פיתוח ומוסיקה של eco99fm

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אור צלקובניק, שעזב לאחרונה את תפקידו כמנהל המוסיקלי והעורך הראשי של גלגלצ אחרי 14 שנה, יהיה מעתה סמנכ"ל פיתוח ומוסיקה של eco99fm. צלקובניק (32) היה אחד השמות הבולטים בתחרות על משרת מנהל גלגלצ, עד שלבסוף בחר מפקד התחנה ירון דקל בנדב רביד לתפקיד.

בסקר TGI האחרון, שפורסם בינואר השנה, תחנת הרדיו שהובילה בשיעורי ההאזנה היא גלגלצ עם חשיפה של 29.9%. לעומתה אקו99 שירדה מ-8% ל-7.3%. לפני שנה שיעור החשיפה של התחנה עמד על 6.9%.

אור צלקובניק אמר היום: "אני גאה להצטרף ל- eco99fm , לתפקיד המשלב פיתוח, יזמות בתחום הדיגיטל ואת אהבתי הגדולה למוזיקה. אני בטוח שיחד עם צוות ההנהלה, עובדי התחנה, האווירה המרעננת והרוח הצעירה הנושבת בה וממנה, נדע להצעיד את eco99fm למקום מוביל אף יותר, ואת הקהל הישראלי למחוזות חדשניים, בתקופה בה הנוף הטכנולוגי ועולם המוסיקה משתנים מדי יום".

חגית קמין, מנכ"לית eco99fm: "אני רואה את המינוי של אור כחלק מהותי במימוש החזון והיעדים שלנו. הדגש על המוזיקה בתחנה הוא אחד הדברים החשובים לנו, ואור ללא ספק הוא האדם הנכון בזמן הנכון מבחינתנו. במשך חמש השנים האחרונות שחף אייל הייתה אמונה על גיבוש הDNA המוזיקלי של eco99fm, שחף תמשיך לתרום מיכולתה ומניסיונה בתפקיד כעורכת המוזיקה הראשית לצדו של אור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully