וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

22.5.2015 / 10:20

מיהו ראש מחלקת התחקירים החדש של גל"צ • מי הצטרף למערכת מאקו ישירות ממשרד יחסי ציבור • ונכון שמזמן לא שמעתם על תוכנית בישול חדשה על המסך? • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

העיתונאי אבנר הופשטיין, שמוכר גם ככותב במדור, יעבוד קצת יותר בתחנה הצבאית גלי צה"ל בתפקידו החדש כראש דסק התחקירים של התחנה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לכבוד התפקיד החדש הופשטיין קיבל את התקן האטרקטיבי במיוחד של אזרח עובד צה"ל, והוא עתיד לרכז את עבודת התחקירים וכתבות העומק במשדרי החדשות של התחנה. אז כבוד וכפיים. חוץ מתחקירי עומק, הוא ימשיך להגיש את התוכנית היומית "רבע ל", שמדי ערב מוקדשת לתחום אחר.

למאקו סלבס בעריכתו של צליל הופמן, יש עורך משנה חדש, תכירו בבקשה: שי צוף מור. למאקו הגיע צוף מור אחרי שנה וחצי של יח"צנות במשרדו של דני לוי תקשורת ועוד כמה חודשים ב"בימות גלובל", חברה ירושלמית המפיקה מופעי תרבות מחו"ל. ויש, כמובן, פירגון לבוסים החדשים: "אני שמח להצטרף למאקו סלבס וקשת זה בית חם וטוב לגדול בו".

משחקי השף

נדב בנג'ו הוא סמנכ"ל עסקים ותוכן החדש של אתר תפוז אנשים. בתפקיד החדש יהיה בנג'ו אחראי על פעילות הגיוס והשיווק לעסקים קטנים ובינוניים בתפוז ובאתרי הקבוצה ובכלל יקבל אחריות על כל פעילות התוכן המערכתי והקהילות באתר. לפני המינוי החדש שימש בנג'ו, בן ה-37, שכבר עשור עוסק בניהול מערכי מכירות בחברת תקשורת, מנהל תחום העסקים הקטנים של החברה.

עומר מילר, השף המקועקע והנחשק יגיש תוכנית טלוויזיה חדשה עם מיכל ינאי. התוכנית של רשת שתיקרא "טייקאווי" תעלה בערוץ 2, בימי שישי בערב, קצת לפני החדשות, והשניים יארחו ארבעה סלבס או מיני סלבס או כאילו סלבס שייתחרו ביניהם במיני שעשועונים כדי לזכות בארוחה שירקח בשידור מילר. וואלה ברנז'ה עדיין ממתינה לקינוח גלקסיה שהובטח לה.

אז ביי גיא

מנחת הטלוויזיה וכתבת השטח של גיא פינס, דנה גרוצקי, היא מעתה המגישה של מהדורת הלייף סטייל של קבוצת ענני תקשורת. את גרוצקי המצודדת והחייכנית תפגשו בערוץ האוכל, טיולים, בריאות והחיים הטובים, שנפרדים מהפרומואים הקלאסיים לטובת כמה דקות של "מהדורת חדשות הלייף סטייל", שתשובץ בערוצי הלייף סטייל.

זוכרים שיש תחנת רדיו בשם קול המוסיקה? אז כן, ובתחנה פצחו בכמה תוכניות חדשות ומרתקות במיוחד, שאחת מהן "הבמה שלכם" תארח את חנן יובל, אלון אולארצ'יק, סי היימן, יסמין לוי, שם טוב לוי, יניב ד'אור, אפרת רותם, אלי גורנשטיין וברכה קול, שיספרו על התחנות האישיות והמוסיקליות בחייהם. גם אתם חשתם כעת ברטט וריגוש בבטן?

ושאלה לשבת: מתי בפעם האחרונה ביקרתם במדלפה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully