וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ על ערוץ 10: פיצוץ בין מילצ'ן לשילוח

25.5.2015 / 17:07

פרסום ראשון: בסביבתו של ארנון מילצ'ן מותחים ביקורת על התנהלותו של אילן שילוח זאת אחרי שבערוץ כבר הוצגה לו פרזנטציה. גורמים המעורים במשא ומתן: שילוח מאשים את מילצ'ן בכך שאינו מוכן למכור את המניות ולהשקיע בערוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוב פיצוץ במגעים לרכישת ערוץ 10: בסביבתו של ארנון מילצ'ן מותחים ביקורת על התנהלותו של אילן שילוח זאת אחרי שבערוץ כבר הוצגה לו פרזנטציה. גורמים המעורים במשא ומתן: שילוח מאשים את מילצ'ן בכך שאינו מוכן למכור את המניות ולהשקיע בערוץ.

כזכור, ארנון מילצ'ן, המחזיק ב-24% ממניות ערוץ 10, הציע ליזם ואיש ההיי טק אילן שילוח לרכוש יחד את הערוץ. שילוח סירב בתחילה, ולאחר מכן הודיע כי הוא מקבל את ההצעה בתמורה לכך שמילצ'ן יישא בכספי החובות של הערוץ בסכום של כ-50 מיליון שקלים.

הצעתו של מילצ'ן הפתיעה רבים בפרט לאחר שבמשך שנים לא הזרים כספים לערוץ, ובעבר אף דרש שבעלי המניות יירכשו את מניותיו על מנת שיוכל לצאת מהערוץ. ההצעה לשילוח נועדה להבטיח לו ולשילוח שליטה בערוץ.

גורמים המעורים במשא ומתן טוענים כי שילוח מאשים את מילצ'ן בחוסר רצון להגיע לעסקה ואמרו לוואלה ברנז'ה כי "מילצ'ן אינו מעוניין להשקיע בערוץ, ולמכור את מניותיו".

בסוף השבוע התייחסה למחלוקת גם בת הזוג של שילוח, שירה מרגלית, שצייצה בטוויטר: "מי שהביא את ערוץ 10 למצב הזה שבוע לפני הסוף חסר אחריות! חוכמה קטנה להתקשר בלילה לשילוח ולהציע לו שותפות. הערוץ של מילצ'ן -שישקיע בו".

בסביבתו של מילצ'ן הודפים את הדברים. דוברו מסר היום לוואלה ברנז'ה: "חבל שיש מי שמנסה לתלות את אי היכולת שלו, או את אי הרצון שלו, לבצע את העסקה במי שהקפיד לתמוך בערוץ ולהביע בו אמון לאורך השנים. אנן מזכירים, כי רק בסוף השבוע שעבר הציע מילצ'ן לשילוח לרכוש איתו בשותפות את הערוץ תחת ניהולו של שילוח. היה זה שילוח שסירב להצעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully