וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הגז בערוץ 10

26.5.2015 / 18:01

לאחר שהמגעים עם ארנון מילצ'ן נכשלו, ולאחר שקבוצת RGE שבה להתעניין בערוץ 10, אילן שילוח תוקף את עסקי הגז שבהם מעורבים יוסי מימן ולן בלווטניק שחידשו את המו"מ על רכישת הערוץ: "הגז המצרי שהיה פרויקט הדגל של מימן הפיל בסוף את 10"

אילן שילוח. צלם: עידו איז'ק,
אילן שילוח/צלם: עידו איז'ק

כשבוע לאחר ההודעה הדרמטית כי דרקטוריון קבוצת RGE לא אישר את העסקה המתגבשת לרכישת ערוץ 10, חידשה הקבוצה את המגעים עם בעל השליטה בערוץ, יוסי מימן. בתגובה לחידוש המו"מ תוקף אילן שילוח, והיום (שלישי) צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הגז המצרי שהיה פרויקט הדגל של מימן הפיל בסוף את 10. הגז הגדול והנפט בים הצפוני של האוליגרך פרידמן ושותפו בלווטניק מריחים גז של פוטין".

כזכור, שילוח, יזם היי טק ויו"ר משרד הפרסום מקאן-אריקסון, הגיש בקשה שתאפשר לו להיכנס כבעל השליטה בערוץ. זו אינה הפעם הראשונה שהוא תוקף את בלווטניק, המחזיק בקבוצת RGE ביחד עם אביב גלעדי ומשפחת רקנטי. לפני שבועיים, פורסם בתקשורת על כך שערוץ 10 פנה לממונה על ההגבלים העסקיים, על מנת שיאשר את המיזוג עם שילוח.

בתגובה לפרסומים צייץ שילוח בחשבון הטוויטר שלו כי הפנייה היא ספין שנועד לגרום לבלווטניק להעלות את ההצעה לרכישת הערוץ, וכינה את בלווטניק "אוליגרך רוסי. שעשה את כספו בערבות האנרגיה של פוטין".

על כך הגיב גלעדי לראשונה בוואלה ברנז'ה, ואמר: "זה סתם, פשוט מנסים לתקוף איפה שקל. בלווטניק מחזיק שליש מהקבוצה, כאשר שני שליש מהם מחזיקים משפחת רקנטי ואני. כנראה שבנו קשה לפגוע אז אומרים רוסי, בסדר. את העסקה הזו לא עושה לן בלווטניק אלא עושה RGE שהיא חברת תקשורת עם הנהלה".

בינתיים במהלך השבועיים האחרונים הספיקה חברת RGE להודיע על ביטול העסקה, ובמקביל החלו מגעים בין שילוח לבין ארנון מילצ'ן, המחזיק ב-24% ממניות הערוץ. שילוח דרש שמילצ'ן יישא בכספי החובות של הערוץ בסכום של כ-50 מיליון שקלים.

אבל גם המגעים בין מילצ'ן לשילוח לא הבשילו לעסקה. אתמול (שני) גורמים המעורים במשא ומתן סיפרו כי שילוח מאשים את מילצ'ן בחוסר רצון להגיע לעסקה וכי אינו מעוניין להשקיע בערוץ ולמכור את מניותיו. מנגד, מסר דוברו של מילצ'ן: "חבל שיש מי שמנסה לתלות את אי היכולת שלו, או את אי הרצון שלו, לבצע את העסקה במי שהקפיד לתמוך בערוץ ולהביע בו אמון לאורך השנים. אנו מזכירים, כי רק בסוף השבוע שעבר הציע מילצ'ן לשילוח לרכוש איתו בשותפות את הערוץ תחת ניהולו של שילוח. היה זה שילוח שסירב להצעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully