וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בישראל, יציבו בפרונט של פרסומת את אסי עזר, אבל לא ישלבו משפחה חד מינית"

27.5.2015 / 11:17

"אנחנו רואים בעולם יותר ויותר מותגים מובילים שמבינים את הערך התרבותי והכלכלי של הצגת המגוון החברתי בפרסום", אומר לוואלה ברנז'ה אלעד ברינדט שביט, סמנכ"ל לקוחות בפייסבוק ישראל, שיוזם את הכנס "יוצאים (מהארון)...לפרסומות". אז למה בישראל העסק לא דופק?

"בישראל, בפרסומת לדיזיין סנטר, יציבו בפרונט את אסי עזר, אבל לא ישלבו משפחה חד מינית שיוצאת לקניות, למרות שהיא חלק מהנוף והחברה הישראלית. כשמדובר בנראות בפרסומות, ישראל די חשוכה, אין ייצוג לגייז, לאתיופים ולמזרחים. הפרסומת של קוקה קולה בסופר בול, הציגה את כל אמריקה, כל המגזרים, כולל היספנים וגייז, בפרסומת הכי נצפית בעולם". כך אומר אלעד ברינדט שביט, סמנכ"ל לקוחות בפייסבוק ישראל, שיוזם את הכנס "יוצאים (מהארון)...לפרסומות".

הכנס שיתקיים במסגרת אירועי הגאווה, בשיתוף עיריית תל אביב, יעסוק באחריות של מפרסמים להעניק ייצוג של קבוצות בחברה שסובלות מתת-ייצוג בתקשורת השיווקית, תוך התמקדות בקהילת הלהט"ב.

במסגרת הכנס, שייערך ב-7, ייקחו חלק עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, יוסי לובטון מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, עינת ינאי ראש אגף שיווק באל על, שירה מרגלית ואמירה בוזגלו. כמו כן יקחו חלק בפאנל משותף ברינדט-שביט ישתתף בפאנל ואלון חן, סמנכ"ל שיווק בגוגל ישראל ויוון.

כך זה נראה מעבר לים: פרסומת לדגני צ'יריוס בחו"ל

"כשהפרסום עובר לטלוויזיה הוא נשאר נקי"

"שיווק מעצב תודעה ותורם לשיוויון והכללה לא פחות מהחלטות הממשלה", ממשיך ברינדט-שביט, "אנחנו רואים בעולם יותר ויותר מותגים מובילים שמבינים את הערך התרבותי והכלכלי של הצגת המגוון החברתי בפרסום. היינו שמחים לראות יותר צבעים, נטיות ומגזרים כחלק אינטגרלי גם ממהלכי שיווק בישראל. ההתגייסות של עיריית תל אביב-יפו ושל בכירים בעולם השיווק הישראלי שישתתפו במפגש היא צעד ראשון מבורך בדרך לשם".

ברינדט-שביט מוסיף כי אמנם בפרסום ברשתות החברתיות ישנו ייצוג, אם כי מוגבל, לקהילת הלהט"ב, אולם כשהפרסום עובר לטלוויזיה הוא "נשאר נקי" מייצוג של מיעוטים בחברה הישראלית.

"חברות אמריקאיות אף לוקחות חלק ומסייעות במאבקים של האוכלוסייה הגאה, ואמריקה יותר שמרנית מישראל. זה ללא ספק גורם לקנא. גוגל ופייסבוק ביום משאל העם באירלנד, הניפו על המשרדים שלהם בדאבלין את דגלי הגאווה". יניב ויצמן, חבר מועצת העיר תל אביב-יפו ומחזיק תיק הקהילה הגאה, מייסד ומנכ"ל משותף של חברת הפרסום טינק, הוסיף: "אנחנו שמחים לקחת חלק בכנס חשוב זה, ומברכים על מחויבותה של פייסבוק ישראל לקהילת הלהט"ב ולפלורליות בישראל. השנה אנו צועדים בתל אביב בסימן תמיכה בטרנסג'נדרים, מתוך התפיסה שקהילה צריכה לשקף את המגוון של כלל חבריה וחברותיה ולתמוך במאבקיהם לשוויון; אנו קוראים לגופים נוספים בישראל, פרטיים וציבוריים כאחד, לבוא בעקבותינו ולקדם את הניראות של מגוון הקבוצות שמרכיבות את החברה הישראלית כולה, למען העתיד של כולנו".

וגם כך: פרסומת לאמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully