וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

28.5.2015 / 19:32

מי יצייץ בטוויטר של ערוץ 10 • מי מצטרפת לצוות השר להגנת הסביבה • ומי יחבוט בראש של וואלה ברנז'ה עם עותק משומש • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

פחות מחודש אחרי הפרישה של אביהו שאלתיאל מתפקיד מנהל המדיה החברתית של ערוץ 10 ועורך ישראבלוג, יש לערוץ מנהל חדש: גיא גולד, אושיה פייסבוקית, שברזומה שלו מנהל תוכן וקריאייטיב בחברת "טינק", כתב רכילות ובידור ב"מגזין" של מעריב, כתב בידור בנענע10 וכתב בידור בפנאי פלוס. הרמן של גולד עם ערוץ 10 החל בכלל כמשתתף בעונה הרביעית של "הישרדות".

ובמעבר חד לפוליטיקה: הילה ליפשיץ מצטרפת לצוות הדוברות של השר החדש להגנת הסביבה אבי גבאי. לפני שהגיעה לשר גבאי, ליפשיץ לקחה חלק בקמפיין של "כולנו". לפני הבחירות היא ערכה את "מה בוער", כשהעורכת הוותיקה של התוכנית נורית קנטי יצאה לחופשת לידה. ולפני כן ערכה את תוכנית הבוקר "העולם הבוקר" של רשת. לצד ליפשיץ תמשיך בתפקידה גילי שם טוב, שהצטרפה לצוות השר להגנת הסביבה לפני שנתיים, ובחצי השנה האחרונה שימשה כדוברת המשרד במקום רן ליאור.

ויש עוד מינויים ב"כולנו": דוד סויסה, תא"ל במיל', ובעבר מנכ"ל עיריית עפולה ישמש כראש המטה של שר הבינוי יואב גלנט. הכי עבר צבאי.

סינית אני משדרת

תאווררו את הבגדים החגיגיים: אשת הטלוויזיה ומגישת החדשות הסינית סאלי וו מגיעה לישראל כנציגת Phoenix TVחברת מולטימדיה מובילה בסין. התירוץ והסיבה: מסע היכרות עם השוק הישראלי ולבדיקת אפשרויות השקעה בישראל. יחד עם משלחת סינית היא תגיע לתכנית גלובל בלהב פיתוח מנהלים של אוניברסיטת תל אביב. שמישהו יחבוט בראש של וואלה ברנז'ה עם עותק משומש של "סינית אני מדברת אליך".

ואם כבר אווירה בינלאומית: הפורמט "I Can Do That" שפיתחה ארמוזה פורמטס הושק בהצלחה בארצות הברית. את הפורמט רכשה רשת NBC, והוא רשם נתוני רייטינג נאים במיוחד: ברצועת השידור של השעה 22:00 צפו 6 וחצי מיליון, והתוכנית ניצחה את כל התכניות ברשתות המתחרות ברצועה. כמו כן, השיגה לשעת השידור בערוץ רייטינג גבוה ב-13% ביחס לשנה שעברה. הנה, פרגנו.

ושאלה לשבת: מתי בפעם האחרונה ביקרתם במדלפה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully