וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית הקיצוצים בחדשות 2: פיטורי 13 עובדים וקיצוץ של 10% לטאלנטים

28.5.2015 / 13:04

לידי וואלה ברנז'ה הגיעה תוכנית הקיצוצים עליה הוחלט בחדשות 2. על הפרק: קיצוצי שכר בשלוש מדרגות, שיבוצעו החל מהמשכורת הקרובה. גורמים בחברת החדשות: אין הבדל בין תוכנית הקיצוצים שהוצגה לפני המו"מ לבין זו הסופית

אבי וייס. ברני ארדוב
אבי וייס/ברני ארדוב

הפיטורים והקיצוצים שכר בחברת החדשות של ערוץ 2: לוואלה ברנז'ה הגיע מכתב ששלחה הנהלת חדשות 2 לארגון העיתונאים ובו הצעה אחרונה, זאת לפני תחילת הוצאת הליך הפיטורים לפועל. על פי ההצעה, עד סוף השנה יפוטרו 13 עובדים. שבעה עובדים יקוצצו באופן מיידי ועבודתם תופסק עד ה-1 ביולי ושישה נוספים במהלך ארבעת החודשים הקרובים. במידה שיהיו עובדים שיחליטו לפרוש, פרישתם תיכנס למכסת הקיצוצים.

מלבד הפיטורים, בחדשות 2 מציעים קיצוצי שכר בשלוש מדרגות, שיבוצעו החל מהמשכורת הקרובה, משכורת עבור חודש מאי. לבעלי שכר של 40 אלף שקלים ומעלה - יקוצצו 10%, בעלי שכר של 20 עד 40 אלף שקלים יקוצצו מהשכר 7% ולבעלי שכר של 15 עד 20 אלף שקלים יבוצע קיצוץ בשיעור של בשני אחוזים, החל מחודש אוגוסט.

אחרי עשרות שעות משא ומתן שקיים ארגון העיתונאים עם הנהלת חדשות 2, וכן פניות לבתי דין ובתי משפט, גורמים בחדשות 2 הסבירו היום לוואלה ברנז'ה כי למעשה אין פער בין התוכנית כפי שהוצגה בתחילה על ידי ההנהלה, לבין ההצעה האחרונה. בוועד קראו לעובדים שמועניינים לפרוש להציע את עצמם, והודיעו כי עד סוף 2015 לא יהיו פיטורים וצמצומים נוספים.

טרם התקבלה תגובת חדשות 2 לנושא. בארגון העיתונאים בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully