וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RGE רוכשת את ערוץ 10

28.5.2015 / 13:53

קבוצת RGE חותמת על ההסכם לרכישת ערוץ 10. בכך יעמוד הערוץ בלוחות הזמנים שהוקצבו לו לצורך קבלת רישיון: 31 במאי. ההסכם שייחתם עדיין טעון את אישור הרשות השנייה, ואילן שילוח עדיין יכול להשתמש בזכות הסירוב

אביב גלעדי. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אביב גלעדי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

קבוצת RGE חותמת היום (חמישי) על ההסכם לרכישת ערוץ 10 תמורת 200 מיליון שקל. בשעות האחרונות מנסחים הצדדים את טיוטות ההסכמה להעברת הבעלות ובכך יעמוד הערוץ בלוחות הזמנים שהוקצבו לו לצורך קבלת רישיון: 31 במאי.

לאחר החתימה על ההסכם קבוצת RGE תהיה בעלת השליטה בערוץ שעתיד לקבל רישיון שידורים ל-15 שנים. הקבוצה תשלום ערבויות בסכום של יותר מ-50 מיליון שקלים ותשלום עבור חובות תוכן וכן תשלום לבעלי המניות.
RGE תשלם ליוסי מימן, המחזיק ב-51% מהמניות וארנון מילצ'ן, המחזיק ב-24% מהמניות. 25% נוספים נמצאים בנאמנות, לאחר שרון לאודר ויתר עליהן והן יירכשו על ידי הקבוצה. בסופו של דבר תהיה בעלת השליטה, בעקבות הזרמה של כ-200 מיליון שקלים.

אוה מדז'יבוז. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
טעון את אישורה. יו"ר מועצת הרשות אוה מדז'יבוז'/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

קבוצת RGE בבעלות לן בלווטניק, אביב גלעדי ומשפחת רקנאטי, שבה השבוע לשולחן המשא ומתן, לאחר שהצהירה כי היא נסוגה מההסכם. לאחר ההודעה של RGE ניסו לנהל משא ומתן ארנון מילצ'ן ואילן שילוח, שהגיש הצעה לרכישת הערוץ ומחזיק בזכות הסירוב הראשונית. אולם המשא ומתן בין מילצ'ן לשילוח התפוצץ.

יחד עם זאת, יהיה מוקדם לחגוג. לשילוח יש 14 ימים לבדיקת ההסכם ולקבלת החלטה האם להשתמש בזכות הסירוב ולהשוות את ההצעה, כמו כן הרשות השנייה תערוך בדיקת נאותות למשקיעים החדשים והאם רכישת ערוץ 10 על ידי RGE לא מהווה ניגוד עניינים, בשל מותגי הטלוויזיה והתקשורת שבהם מחזיקה הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully