וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוב מתגלגל: כחלון יבדוק מחדש תשלום הביד של ערוץ 10

28.5.2015 / 20:08

בעקבות המלצה של היועץ המשפטי במשרד האוצר, תיבחן שוב הדרישה לתשלום חוב של 16.8 מיליון שקלים. כזכור, בעקבות החלטתו של נתניהו להחמיר עם ערוץ 10, זמן קצר לפני כניסתו של כחלון לתפקיד, עתר הערוץ לבג"צ

כניסת השר משה כחלון לתפקיד שר האוצר, מאי 2015. נועם מושקוביץ
כניסת השר משה כחלון לתפקיד שר האוצר, מאי 2015/נועם מושקוביץ

שר האוצר משה כחלון יהיה זה שיכריע בנוגע לחוב עבור ה"ביד", העומד על 16.8 מיליון שקלים - כך קבע היום (חמישי) היועץ המשפטי של משרד האוצר.

מדובר בחוב שצבר ערוץ 10, כאשר זיכיונו הוארך בשנים 2012 – 2015. שי באב"ד, מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, המליץ על סכום של 16.8 מיליון שקלים ואילו באגף התקציבים המליצו על סכום נמוך בהרבה, של עד כ-5 מיליון שקלים.

בעקבות החלטתו של נתניהו להחמיר עם הערוץ, זמן קצר לפני כניסתו של כחלון לתפקיד, עתר ערוץ 10 לבג"צ. "זוהי, אפוא, תמצית התנהלותו של שר האוצר", נכתב בעתירה, "התנהלות המאופיינת בברוטליות רגולטורית, בהתייחסות לזכות הטיעון של ישראל 10 כאסקופה נדרסת שתוצאותיה היא פגיעה קשה בישראל 10, תוך סכנה מוחשית לעצם קיומו של ערוץ 10 בטווח המיידי, לפלורליזם בשוק התקשורת ולחופש הביטוי".

תגובת המדינה לא התקבלה, בשל סכסוך בארגון הפרקליטים. כעת מתברר כי על פי חוות הדעת של היועץ המשפטי במשרד האוצר, מי שיכריע בנושא הוא השר משה כחלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully