וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השאריות המחוממות של רשת

31.5.2015 / 10:41

הפרומואים של רשת בישרו בסוף השבוע על פרק מרגש במיוחד של "בוס בהסוואה". אלא שמתברר שהפרק אולי מרגש אבל גם ממוחזר, ושודר לפני כשנתיים בעונה הראשונה של התוכנית. רשת: "אכן נפלה טעות בכיתוב של הפרומו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרק מהעונה הראשונה של "בוס בהסוואה" בערוץ 2, הוצג כפרק חדש ומרגש במיוחד שישודר במסגרת העונה השנייה של התוכנית, המשודרת בימים אלו. בסוף השבוע בישרו הפרומואים של רשת בערוץ 2, על פרק מרגש במיוחד בדוקו-ריאליטי "בוס בהסוואה". הפרומואים כללו, מלבד הצצה לפרק, גם הבטחה בכתוביות שרצו ברצף על המסך: "מנכ"ל ענקית הפיצה משנה את העתיד לעובדת שסחפה אותו – ברביעי".

אלא שמתברר שהפרק המרגש שודר בעונה הראשונה שעלתה בערוץ 2 לפני כשנתיים. מנכ"ל ענקית הפיצה, אודי שמאי, אף התארח בתוכנית הבוקר של רשת, לפני שעלתה העונה השנייה, לצורך קידום התוכנית. גם בתוכנית "מדברים על זה", התארח שמאי וסיפר על התובנות שעמן יצא לאחר ההשתתפות בתוכנית".

מרשת, נמסר בתגובה: "אכן נפלה טעות בכיתוב של הפרומו, טעות שכבר מיד בתום שידור הפרומו תוקנה , הפרק של "פיצה האט" שישודר ביום רביעי השבוע, הוא אחד הפרקים הטובים ביותר אנו מזמינים את כל הצופים ליהנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully