וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20: ולחדשות בהרחבה

1.6.2015 / 11:49

ערוץ 20 ממשיך את ההערכות להקמת חברת חדשות עצמאית: עד כה שידר הערוץ מאולפני מזמור בתל אביב וכעת יאוחדו אולפני השידור, אמצעי העריכה, התפעול ומשרדי החברה במיתחם אולפני מימד ברמת החייל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 20 עובר לשדר מאולפני מימד לקראת הקמת חברת חדשות עצמאית. עד כה שידר הערוץ מאולפני מזמור בתל אביב וכעת יאוחדו אולפני השידור, אמצעי העריכה, התפעול ומשרדי החברה במיתחם אולפני מימד ברמת החייל. באולפני מימד מצולמים כיום תוכניות פריים טיים של ערוץ 2, והאולפן הגדול ישמש בלעדית את ערוץ 20.

בערוץ 20 הדגישו היום כי מעבר האולפן נעשה בעקבות ההיערכות לאפשרות שידור חדשות, המופיע כתנאי לזיכיון שאותו קיבל הערוץ והדגישו כי "בנוסף, גם משרדי הנהלת החברה, שממוקמים כעת בקרליבך בתל אביב, העתיקו את מיקומם לרמת החיל, בסמוך לאולפני מימד".

מערוץ 20 נמסר: "קיבלנו שירות מצוין מאולפני מזמור ואנו מודים להם על כך, אך הערוץ מעוניין להתרחב ולעבור לאולפן גדול יותר באופן משמעותי ולהפעיל ציוד פוסט פרודקשן
נרחב יותר אשר ישרת את הצרכים הגוברים של הערוץ בעתיד לבוא. אנו מבטיחים להמשיך ולספק טלוויזיה ערכית יותר ומאוזנת יותר לצופים בישראל".

הרחבת לוח השידורים בערוץ 20 כוללת, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, תוכנית אירוח שבועית חדשה, שאותה יגיש המוזיקאי עמיר בניון. התוכניות צפויה לעלות בעוד כחודש וחצי.

מערוץ 20 נמסר: "אנו מתפלאים כי לאחר שהרגולציה דאגה למחול שוב ושוב לערוץ 10 על חובותיו, הן הכספיים והן הרגולטוריים, מחמירים דווקא עם ערוץ 20 אשר נמצא בתחילת דרכו. אנו לומדים את מכתב המועצה ונפעל בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully