וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפני הרצליה מציגים: החיפוש אחרי לוקיישן

1.6.2015 / 13:51

הוועדה המחוזית אישרה את פרויקט בניית שכונת המגורים במתחם האולפנים הנוכחי. לוואלה ברנז'ה נודע כי החלופות שנבחנות כעת בהנהלה למיקום החדש הן בית יהושע, ראשון לציון, כפר סבא ופתח תקווה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה את התוכנית להקמת שכונת מגורים במתחם אולפני הרצליה. על פי התכנון, בעוד יותר משנתיים תחל הבנייה במקום, כאשר באולפנים מחפשים בימים אלו אחר מקומות חלופיים.

לוואלה ברנז'ה נודע כי החלופות שנבחנות הן בית יהושע, ראשון לציון, כפר סבא ופתח תקווה, באחד מהמקומות המשא ומתן נמצא בשלב מתקדם. עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי באולפני הרצליה שוקלים מספר אפשרויות, בהן בניית אולפנים או הצבות האנגרים עם ניידות שידור - שיספקו מענה להפקות שונות.

אולפני הרצליה מקבוצת תיא תקשורת, נמנים עם בתי ההפקה וספקי התוכן הגדולים בישראל, השולטים בכ-15% משוק ההפקה הישראלי. לפני כשנה נבחנה האפשרות שרשות השידור תעביר את פעילותיה לאולפנים, אולם המעבר לא יצא לפועל.

אתמול, לאחר הדיון בהתנגדויות לתוכנית שהתקיים בתחילת מרץ, קיבלו היזמים אישור מהוועדה המחוזית, כאשר בעוד ימים ספורים יקבלו תוקף לתוכנית. על פי תוכנית הבנייה, שעברה שינויים מאז הוגשה לראשונה, תבנה שכונת מגורים של 4 בניינים בני 15 קומות ושישה בניינים נוספים של עד 5 קומות. פרויקט הבנייה הוא של חברות "אפריקה ישראל מגורים", "תדהר" ו"ע. לוזון", המתפרש על שטח של 45 דונם, בשכונת נווה ישראל שבהרצליה.

לצד הבנייה החדשה, ישמרו אולפן ההפקות, שבעבר שימש ביתה של מרגוט קלאוזנר, מי שהקימה את האולפנים בשנת 1949 וכן מבנה האולפן המיתולוגי, שבו פעלו המשרדים של אולפני הרצליה.

עמוס לוזן, בעלים של חברת "ע.לוזון", הוסיף כי היזמים מתכוונים מלבד שימור המבנים, להקים ספרייה ומוזיאון שיספר את סיפור האולפנים הוותיקים שפועלים בישראל.

מאולפני הרצליה נמסר בתגובה כי בימים אלו נבדקות חלופות במספר רשויות גדולות, ועם אחת מהן המשא ומתן נמצא בשלבים מתקדמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully