וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל הפקות: המפיק הראשי פורש אחרי 10 שנים

2.6.2015 / 12:49

את עומר לקנר שפורש מתפקידו, יחליף אריק טל, המסיים בימים אלו את הפקת העונה החמישית של "מאסטר שף"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עומר לקנר פורש אחרי 10 שנים בתפקיד המפיק הראשי ב"גיל הפקות". את לקנר יחליף אריק טל, ששימש במהלך השנים האחרונות כמפיק הבכיר בחברה, ומסיים בימים אלה את הפקת העונה החמישית של "מאסטר שף" עבור קשת בערוץ 2.

לקנר הפורש נחשב לאחד מהמפיקים הבכירים, המנוסים והמוערכים בענף הטלוויזיה. במהלך עבודתו ב"גיל הפקות" היה לקנר אחראי על כל הפקות החברה, בהן: "מאסטר שף", "רוקדים עם כוכבים", "סופר נני", "בוס בהסוואה", "בייבי בום", "בואו לאכול איתי" ו "קצרים".

אסף גיל, יו"ר גיל הפקות מסר: "חילופי משמרות אחרי כל כך הרבה שנים בתפקיד המפיק הראשי אינם דבר של מה בכך. קצרה היריעה לתאר את תרומתו של עומר לכל הפקות החברה בעשור האחרון. אריק טל הוא מפיק הטלוויזיה הטוב ביותר שאני מכיר ואין לי צל של ספק שתרומתו העתידית להפקות החברה תהיה איכותית ומלאת השראה".

אריק טל, הוסיף: "אני שמח על התפקיד והאתגרים הצפויים לי בתקופה המורכבת ורבת השינויים שעובר עולם הטלוויזיה".

עומר לקנר: "גיל הפקות" הייתה לי בית חם בעשור האחרון, מקום עבודה מיוחד במינו. עברנו ביחד תקופה סוערת, מרתקת, רצופת חוויות וגדושה באתגרים. זכיתי לעבוד עם המפיקים והעורכים מהטובים והמקצועיים בארץ. לקראת השינויים הצפויים בענף הטלוויזיה, ולאחר התלבטויות רבות, בחרתי לפנות לדרך חדשה, ולהתמודד עם אתגרים חדשים.
אני מודה לזכיינים וגופי השידור השונים על הדרך המעשירה והמפרה , ועל ההצלחות המשותפות. תודה לכל החברים היקרים ב"גיל הפקות", שכל אחד בתפקידו לימד אותי מהי מסירות, יצירתיות, מקצועיות ומצוינות. כידוע, תכניות טלוויזיה נוצרות מעבודת צוות, בלעדיכם הן לא היו קורות, ודאי לא באופן כזה מוצלח.תודה מיוחדת לאסף גיל יו"ר "גיל הפקות", שאפשר לי לצעוד לצידו בדרכים אותן פרץ, ולאסא רם המנכ"ל החדש של "גיל הפקות" שהביא איתו משב רוח מרענן ומבטיח.
אני נרגש לקראת הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully