וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי אוסלו לפרס

4.6.2015 / 12:38

הזוכה הגדול בשוק קופרו הישראלי למדיה דוקומנטרית: הסרט "יומני אוסלו", העוסק במגעים לחתימת הסכם אוסלו לפני יותר מ-20 שנה דרך היומנים האישיים של הנושאים ונותנים, שקיבל מענקי פיתוח בסכום כולל של יותר מ-51,000 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק קופרו הישראלי למדיה דוקומנטרית, שנערך השנה בפעם ה-17, הסתיים השבוע. בתום האירוע, שנערך במשך שבוע, הוענקו 5 מענקי פיתוח. הזוכה הגדול הוא "יומני אוסלו", סרטם החדש של מור לושי, דניאל סיוון והילה מדליה, שיצרו את הסרט הדוקומנטרי "שיח לוחמים - הסלילים הגנוזים", המציג בימים אלו. ליוצרים הוענק סכום כולל של כ-51,000 שקלים.

"יומני אוסלו" עוסק במגעים לחתימת הסכם אוסלו לפני יותר מ-20 שנה, דרך היומנים האישיים של הנושאים ונותנים וחומרי ארכיון שמעולם לא שודרו. יוצרי הסרט קיבלו מענק של 10,000 יורו מרשתות הטלוויזיה הגרמניות SWR ו-NDR. המענק ניתן לרגל ציון 50 שנה ליחסים הדיפלומטיים בין ישראל וגרמניה, גם בתחום הקולנוע התיעודי. מענק פיתוח נוסף, בסכום של 2,500 דולר, הוענק ליוצרי הסרט על ידי קרן הרטלי.

בנוסף, במסלול "קופרו קמפוס", העניקה קרן רבינוביץ' שני מענקי הפקה לפרויקטים "שומרת נגיעה" של ליאת דאודי ו"קיר. סדק. דמעה" של תהילה רענן. סרטן של אריאל תייר ואשלי בנצבי "אתה לא לבד" זכה בחבילת פוסט פרודקשן בסכום של 12 אלף שקלים מטעם אולפני EDIT, ג'אנגל ואופוס.

במהלך השבוע נחשפו 60 האורחים מאירופה וצפון אמריקה, נציגי רשתות טלוויזיה מובילות וחברות הפקה גדולות, ל-80 פרויקטים דוקומנטריים ישראלים חדשים,

יוצרי "יומני אוסלו", אמרו לוואלה ברנז'ה: "יש לנו מזל גדול שאנחנו עובדים מול יס-דוקו בפרויקט הזה, שמשמש בית חם, ממש מקלט, ליוצרים דוקומנטריים ומאפשר לנו להציג את התמונה במלואה, ללא שיקולי רייטינג ופוליטיקה. אנחנו יכולים רק לקוות שהערוצים המסחריים ירימו את הכפפה ויבינו סוף סוף שסרטי דוקו מביאים קהל ומבדרים לא פחות מהדרמות ותוכניות הריאליטי. אם יתנו צ'אנס לתוכן איכותי יותר ויקדמו אותו בהתאם, הם יגלו שסידרה כמו 'הג'ינקס' תביא לא פחות רייטינג מעוד עונה של מאסטר שף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully