וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טעיתי. זה הסכום שבאמת יקבל נדב פרי מיצחק תשובה"

3.6.2015 / 10:56

(עדכון) כך צייץ ח"כ מיקי רוזנטל, כארבע שעות לאחר שהצהיר בוועדת הכספים בכנסת, ולאחר מכן בחשבון הטוויטר שלו ששכרו של נדב פרי ב"דלק קידוחים" יעמוד 160 אלף שקלים. פרי בתגובה: "רבאק, הגשת תכנית תחקירים. מפחיד לחשוב שזו רמת המקצועיות ובדיקת העובדות שלך"

הקרנת הרצוג של ערוץ 10. ניב אהרונסון
"עזוב שאתה לא בן-אדם". ח"כ רוזנטל/ניב אהרונסון

(עדכון: 13:02)

המעבר של הכתב הפוליטי של ערוץ 10, נדב פרי ל"דלק קידוחים", ממשיך להסעיר עיתונאים ועיתונאים לשעבר, גם כאלו שחצו את הקווים ועברו לפוליטיקה. ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) חשף הבוקר (רביעי) את מה שהוא מגדיר כהסכם השכר של פרי, וחזר בו לאחר שגילה כי טעה.

"מבקש לתקן ציוץ קודם ביחס לשכרו של נדב פרי אצל תשובה (ובעיני חשוב שהדיון העקרוני ימשיך): שכרו קרוב יותר ל-60 אלף ורחוק מ-160 ש"ח שכתבתי קודם", כתב רוזנטל.

ארבע שעות לפני כן, הצהיר ח"כ רוזנטל בוועדת הכספים בכנסת, ולאחר מכן בחשבון הטוויטר שלו ששכרו של נדב פרי ב"דלק קידוחים" יעמוד 160 אלף שקלים, לא כולל בונוסים וחבילת אופציות. יחד עם זאת, הוסיף ח"כ רוזנטל: "לצד השכר של פרי יש הטבות נוספות". לאחר מכן, הוסיף בטוויטר: "אם נדב פרי יצליח הציבור ישלם ייתכן שכאשר מצפונו ייסר אותו - חשבון הבנק ינחם אותו ולא, לא הייתי מתחלף איתו".

לפני התיקון, הגיב פרי לסכום שאותו נקב ח"כ רוזנטל, וכתב לו: "עזוב שאתה לא בן-אדם, עבדנו ביחד והיינו ידידים. מילא. אבל רבאק הגשת תכנית תחקירים. מפחיד לחשוב שזו רמת המקצועיות ובדיקת העובדות שלך". חברו של פרי, עמית סגל, התייחס גם הוא, וכתב: "מה שיפה בדור הטוויטר הוא שכל אחד, אפילו ח"כ, יכול לעשות עבודה עיתונאית. הצד הרע הוא אלה שמדלגים על כללי העיתונות ומפריחים שמועות בלי להצליב".

הסערה נמשכה גם לאחר שח"כ רוזנטל חזר בו, וצייץ תיקון. מרבית התגובות התייחסו לקשר שבין הח"כ לעו"ד רונאל פישר. וגם רפי רשף, הקולגה מערוץ 10, הגיב וצייץ: "מה יהיה עם נדב פרי? יום ראשון במגזר הפרטי הפסיד 100 אלף שקל על פי מיקי רוזנטל בשעתיים.. פרי,שוב הביתה נקבל אותך בזרועות פתוחות".

נדב פרי בחר שלא להתייחס לדברים. מ"דלק קידוחים" נמסר: "מדובר בנתון מופרך. שמיקי רוזנטל יבדוק את המקורות שלו".

חברת הכנסת שלי יחמוביץ  נואמת במליאה בכנסת 11.05.15. נועם מושקוביץ
חברת הכנסת שלי יחמוביץ נואמת במליאה בכנסת 11.05.15/נועם מושקוביץ

"הייתי בהלם כששמעתי על המעבר שלו לתשובה"

אתמול, כתבה בפייסבוק ח"כ שלי יחימוביץ', המזוהה עם המאבק בטייקונים סביב נושא הגז, פוסט חריף נגד פרי: "אם תראו בטלוויזיה את נדב פרי, ותרגישו את הסימפטיה ואת האמון שהעיתונאי הזה מעורר, אל תרדמו בשמירה, צבטו את עצמכם, ותזכרו שמהערב הוא עובד בשרותו של תשובה", כתבה.

"הייתי בהלם כששמעתי על המעבר שלו לתשובה, ואני רוצה להסביר את משמעות הדבר וקצת מאיך שהשיטה עובדת. נדב מעביר עכשיו לתשובה בתמורה כנראה לשכר שמן מאוד, לא רק את כישוריו, אלא בראש ובראשונה את נכסיו. את קשריו ואת ההכרות שלו עם שרים ופוליטיקאים שעדיין יחושו מפניו יראה מסויימת שחשים כלפי עיתונאי בכיר. את קשריו בתקשורת. את ההילה הציבורית של עיתונאי ישר ומקצועי.
את פניו המוכרים מאוד ממרקע הטלוויזיה, אפילו את הפרופילים בפייסבוק ובטוויטר. שוב, זה לא פשע לעבור לסקטור הפרטי. אבל זו לא חברת הייטק ולא מפעל תעשייה, אלא חברה שההשפעה על חכים ושרים בין אם מאחורי הקלעים ובין אם ביצירת תקשורת תומכת – הוא הכלי המרכזי שלה ליצירת רווח", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully