וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד ביחד: ועד עובדי חדשות 2 משך את סכסוך העבודה

3.6.2015 / 11:51

שלושה ימים בלבד אחרי שהכריז, ואחרי שתי ישיבות חירום שקיים המנכ"ל אבי וייס, לוואלה ברנז'ה נודע כי הוועד החליט לחזור למו"מ עם הנהלת החברה

בניין מערכת חדשות 2 בנווה אילן. נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ
בניין מערכת חדשות 2 בנווה אילן/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ

ועד עובדי חברת החדשות של ערוץ 2 הודיע כי החליט למשוך את ההכרזה על סכסוך העבודה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הסיבה לכך נעוצה בהחלטה מצד העובדים להרגיע את המאבק ולחזור למשא ומתן עם ההנהלה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, ביום ראשון השבוע הכריז ועד עובדי חברת החדשות של ערוץ 2 על סכסוך עבודה עם הנהלת חברת החדשות, זאת על רקע התנגדותו של הוועד לתוכנית הקיצוצים. כזכור, הנהלת החברה החליטה לפטר 13 עובדים ולקצץ בשכר הטאלנטים בשיעור של 10%. כמו כן, כוללת התוכנית שתי מדרגות קיצוצים נוספים, על פי רמות השכר.

"בימים האחרונים התחזקה אצלנו התחושה שההנהלה רואה את ההסכם הזה בצורה הפוכה - לא כדרך לבסס את יחסי העבודה הקיבוציים, אלא כעוד אמצעי בדרך לפירוק הוועד והחלשת העובדים כקבוצה. לתחושתנו זה עוד שלב בתהליך שהחל כשההנהלה סירבה להכיר בוועד עד שאיימנו בפנייה לבית הדין לעבודה, המשיך ביחס מזלזל והסתיים בסירוב של ההנהלה לנהל איתנו משא ומתן על מהלך ההתייעלות הנוכחי - סירוב שהיא חזרה ממנו רק לאחר שבלית ברירה פנינו לבית הדין לעבודה", כתבו אז נציגי הוועד לעובדי החברה.

בתוך כך, ביקש הוועד הבוקר להיפגש עם מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, על מנת לנסות ולהגיע להבנות בנוגע לקיצוצים המתוכננים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully