וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לחגיגות: ותודה ליוסי מימן

3.6.2015 / 15:28

לאחר שבערוץ 10 הגישו לרשות השנייה את האסמכתאות הדרושות לקבלת רישיון, התכנסו העובדים להרמת כוסית בדסק שבו התקיימו בשנים האחרונות בעיקר ישיבות חירום: "שהחיינו וקיימנו והגענו ליום הזה". צפו

צילום מסך

"בלעדי יוסי מימן לא היינו מגיעים ליום הזה. כולנו חייבים לו תודה גדולה", אמר היום (רביעי) מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, למי שהחזיק עד לפני שבוע בשליטה על הערוץ. את הדברים אמר בהתכנסות והרמת כוסית לכבוד העסקה עם המשקיעים והמעבר הצפוי לרישיון שידורים ל-15 שנים, שיציל את עתידו של הערוץ.

אתמול, לאחר שנחתמה העסקה עם קבוצת RGE שרכשה את השליטה בערוץ, הוגשו האסמכתאות לבחינת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, שצפויה לאשר לערוץ 10 לעבור לרישיון ב-1 ביולי.

היום עובדי ערוץ 10, שמנוסים בעיקר במשברים ומאבקים, התכנסו להרמת הכוסית שהתקיימה בדסק חדשות 10 בבית הוורד בגבעתיים. באירוע דיברו גם מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז ויו"ר ועד העובדים בערוץ מתן חודורוב. רק לפני כחצי שנה בינואר 2015, בדסק החדשות התקיימה ישיבת חירום, שבו תקפו העובדים את ורשבסקי על כך שהערוץ זכה להארכת זיכיון של חצי שנה בלבד.

סיפור בדקה על ערוץ 10.
החגיגות בדסק חדשות 10

ורשבסקי, שמונה למנכ"ל הערוץ 2008, עזב לאחר ארבע שנים וחזר באוגוסט 2014, נראה נרגש וכמי שניצח את אחד הקרבות המתישים שהוא חתום עליהם בשנים האחרונות: הצלת ערוץ 10. "יוסי מימן השקיע פה ממיטב כספו במשך שנים ארוכות והאמין בערוץ ובעובדים שלו, ואנחנו חייבים לו ביום הזה תודה גדולה מאוד. ביום כזה אני רוצה שכולנו נזכור שכעובדים בכלי תקשורת מרכזי יש לנו שליחות גדולה, מחויבות עצומה לציבור הצופים, ואחריות כלפי בעלי המניות שלנו", אמר ורשבסקי.

יוכפז הוסיף: "אני מתרגש ביום הזה ואני רוצה להודות פה ליוסי ורשבסקי. יוסי בא עם חזון ודרך מגובשים ולא היה אפשר להזיז אותו. אנשים צקצקו ופקפקו, אבל הוא גייס וסחף את כולנו, ועכשיו יש לנו 15 שנים של ביטחון תעסוקתי ועיתונאי".

חודורוב אמר: "עכשיו אפשר לברך שהחיינו וקיימנו והידענו לזמן הזה. צריך להגיד פה בשם כל עובדי הערוץ, החדשות ונענע10 תודה ענקית ליוסי וגולן - קיבלתם ערוץ לפני סגירה והבאתם אותו ליציבות ולרישיון ל- 15 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully