וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדשות 10 שוקלים: תחום הסיקור של נדב פרי יפוצל בין שני כתבים

4.6.2015 / 16:02

מיד אחרי ההכרזה של פרי על פרישתו מוצפים בחדשות 10 בפניות של מועמדים מכלי תקשורת שונים, ולוואלה ברנז'ה נודע כי במערכת שוקלים למנות במקומו שני כתבים - פוליטי ופרלמנטרי. ובתוך כך, האם גדי סוקניק ישאר מגיש "המטה המרכזי"?

כנס אילת לעיתונות 2012. ברני ארדוב
כנס אילת לעיתונות 2012/ברני ארדוב

בימים אלו עסוקים בחדשות ערוץ 10 בעיקר בהכנות לקראת המעבר לשידורים ברישיון והליך איתור המועמדים להחליף את הכתב הפוליטי נדב פרי טרם החל, אולך לוואלה ברנז'ה נודע כי בשלב זה נשקלת האפשרות שאת תפקידו של פרי יבצעו שני כתבים: כתב פרלמנטרי וכתב פוליטי.

פרי, ששימש ככתב פוליטי, סיקר בפועל גם את המתרחש בבית הנבחרים ושימש למעשה גם ככתב פרלמנטרי. מרגע ההכרזה על פרישתו, כך נודע לוואלה ברנז'ה, פנו כתבים רבים מתוך הערוץ, ומכלי תקשורת שונים, בהם אלקטרונית וכתובה, והציעו את מועמדותם להחליפו.

בין השמות הרבים שעלו במסדרונות חדשות 10 בימים האחרונים כמחליפים פוטנציאליים עלה גם שמו של מואב ורדי, הפרשן המדיני של החברה, אולם גורם בחברת החדשות הדגיש היום כי "לא יוותרו עליו ככתב מדיני".

מלבד הכתב או הכתבים שיחליפו את פרי, יאלצו בחדשות 10 למצוא מחליף להגשת "המטה המרכזי". השבוע תשודר התוכנית בשעה 19:00 בערב, ולא בפריים טיים - כפי ששודרה מאז מערכת הבחירות, ובמקומה תשובץ החל מהשבוע "גב האומה". בחדשות 10 אומרים היום כי לשינוי שעת השיבוץ אין קשר לפרישתו של פרי, והוא תוכנן להעשות לאחר הבחירות.

את "המטה המרכזי" יגיש השבוע גדי סוקניק, מגיש "לילה כלכלי" בערוץ, שהחליף את פרי גם לפני שבוע כאשר יצא לחופשה. בחדשות 10 לא שוללים את האפשרות שסוקניק ישאר בתפקיד המגיש באופן קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully