וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רשות השידור מחכים לביבי

5.6.2015 / 9:35

לקראת הדיון בעניינם בוועדת הכלכלה ביום שני הקרוב, העובדים ברשות השידור פנו במכתב לראש הממשלה נתניהו, המשמש כשר האחראי על הרשות, בבקשה דחופה להיפגש עמו: "אין אנו יכולים יותר לשתוק אל מול החלטות שגויות שהתקבלו ומתקבלות"

בניין רשות השידור. ראובן קסטרו
בניין רשות השידור/ראובן קסטרו

עובדים ברשות שידור פנו במכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, המשמש השר הממונה על הרשות, בבקשה לפרוס בפניו את חששותיהם ולשתף אותו במה שמתרחש בתוך הרשות.

ביום שני יתקיים בוועדת הכלכלה דיון על המצב ברשות השידור, העומדת בפני קריסה ויישום חוק השידור הציבורי. ואולם, העובדים אינם בטוחים שהדיון יוכל להבטיח להם, לכל הפחות, שבחודש הבא יהיה כסף למשכורות. במכתבם לנתניהו מבקשים העובדים את התערבותו הדחופה, ומציינים: "אין אנו יכולים יותר לשתוק אל מול החלטות שגויות שהתקבלו ומתקבלות, החלטות שלטעמנו מובילות את השידור הציבורי לנקודת האל חזור", כתבו העובדים, והוסיפו: "אין בכוונתנו לשתוק אל מול היד שאישרה ומאשרת בזבוז של עשרות מיליוני שקלים מכספי הציבור ומאידך אין כסף לשכר".

בהמשך כתבו: "אנו עדים יום יום למצבה הקטסטרופלי של רשות השידור ולהשלכות הקשות על העובדים המסתובבים במסדרונות תוך דאגה וייאוש הניכרים על פניהם והצער העמוק על עתידם המקצועי, כמו גם על מקום עבודתם".

בסיום מכתבם לנתניהו, שהעתק ממנו נשלח אל שר האוצר משה כחלון, מדגישים העובדים כי הם בטוחים שנתניהו לא רוצה להיות האיש שאחראי על פיטורי מאות עובדים, וקוראים לו לחזור למתווה הרפורמה, כפי שהוביל בעבר בשיתוף ההסתדרות וועדי העובדים ברשות השידור.

"אנחנו מרגישים כמו בני ערובה, לא ייתכן שאף אחד לא יודע להגיד לנו מה קורה עם מקום העבודה שלנו. האם נישאר? האם נקבל משכורות בחודש הבא? האם יסגרו את רשות השידור? המקום קורס, ראש הממשלה חייב להבין מה קורה איתנו", אמרו עובדים ברשות השידור לוואלה ברנז'ה.

תגובת לשכת ראש הממשלה לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully