וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנית זמרת החתונות כבשה את קקטוס הזהב 2015

4.6.2015 / 23:43

הפרסומת "ברנפלקס דנית בחוות בריאותא" בהשתתפות השחקן אילן פלד ניצחה בתחרות הקריאייטיב של ענף הפרסום הישראלי. לצידה, הובילו קמפיין "אנחנו לא רוצים אתכם פה" של פורום המשפחות השכולות וקמפיין 75 שנה לטמבור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ברנפלקס דנית בחוות בריאותא" של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, "תראו מה שצבע יכול לעשות" של משרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי ו"פורום משפחות שכולות - אנחנו לא רוצים אתכם פה" של באומן בר ריבנאי – הם שלושת הקמפיינים שגרפו את פרסי הזהב בקקטוס הזהב 2015.

הערב (חמישי) הוכרזו הזוכים הגדולים בקקטוס הזהב, בטקס שנערך במועדון האומן 17, בהובלת איגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי. כ-800 אנשי פרסום, מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק של החברות המובילות, הגיעו לאירוע, ששב לתעשיית הפרסום לאחר שנתיים של הפסקה, ובמהלכו חולקו 41 פרסי קקטוס כסף ו- 45 פרסי קקטוס ארד.

בין הזוכים בפרסי קקטוס כסף, ניתן היה למצוא את קמפיין "מחזירים את הלוחמים הביתה בשלום" של JWT ל"קל אוטו", את סרטון "פורד אקספלורר פרינט חדשני לרכב חדשני" - של באומן בר ריבנאי לדלק מוטורס, ואת סרטון "קפה טורקי עלית דייט" של באומן בר ריבנאי לשטראוס – עלית קפה.

את הקמפיינים הזוכים בחרו בחודש שעבר 20 פרסומאים ו-20 מפרסמים, במהלך יומיים מרוכזים של שיפוט. אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום, אמר לאחר הטקס: "נגמרו הימים של חלוקת קקטוס זהב המונית לעבודות 'רפאים', 'יזומות' או קריאטיב נטול לקוח, וכולי תקווה שכך יישאר. העבודות שזכו בזהב ובגראנד ראויות בהחלט גם לפרסים בינלאומיים יוקרתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully