וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוגר עומרי חיון נעצר בחשד להעלמת מס

7.6.2015 / 10:23

על פי החשד חיון, בן 25, העלים הכנסות מהפרסומות בהיקף של מאות אלפי שקלים מפרסום בבלוג שלו בין השנים 2010-2014. עורכי דינו: "עמרי הוא אדם צעיר מאוד, וככזה, הוא אינו חף מטעויות של התנהלות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלוגר עומרי חיון נעצר בחשד להעלמת הכנסות. על פי החשד חיון, בן 25, בעל בלוג רכילות, העלים הכנסות מהפרסומות שעלו בבלוג בהיקף של מאות אלפי שקלים בין השנים 2010-2014.

חיון נעצר בסוף השבוע על ידי חוקרי פקיד שומה חקירות מרכז ברשות המסים, ושוחרר בערבות. כמו כן, הוטל עליו איסור יציאה מהארץ למשך חצי שנה.

חיון נעצר לאחר שהתקבל מידע במשרד חקירות מס הכנסה מרכז, לפיו אינו מדווח על כל ההכנסות. הוא זומן למשרדי היחידה ונחקר באזהרה. מהבקשה למעצר שהוגשה לבית המשפט, עולה כי את הכנסותיו מפרסום באתר האינטרנט שלו הפקיד באופן מפוצל בין חשבון הבנק שלו לזה של חברו, אבל על כולן לא דיווח. רשות המסים סבורים כי יש יסוד סביר וראיות לכאורה כי חיון עבר את העבירות המיוחסות לו וקיימים חשדות המצריכים את המשך החקירה, כולל איתורם וחקירתם של מעורבים נוספים. חיון שוחרר בערבות בבית משפט השלום בתל אביב בערבות של 10,000 שקלים וכן ערבויות נוספות והתחייבויות המסתכמות בחצי מיליון שקלים, זאת בנוסף לאיסור יציאה מהארץ והפקדת דרכונו ביחידה החוקרת.
חיון בלט באחרונה במאבקו המשפטי נגד אייל גולן, שהורשע בהעלמת מס.

עורכי דינו של חיון, אורון שוורץ ויוגב נרקיס, מסרו בתגובה: "מרשנו מתנהל והתנהל תמיד בשקיפות. עם זאת אין לשכוח כי עמרי הוא אדם צעיר מאוד, בראשית שנות העשרים לחייו, וככזה, הוא אינו חף מטעויות של התנהלות אל מול רשויות פורמאליות. קשה, לכן לשפוט אותו בכלים שמופעלים כנגד אדם בוגר ומנוסה, או תאגיד מבוסס ומוסדר. עמרי מסר וימסור לרשויות את כל המידע והמסמכים הנדרשים לשם בירור העניין ואנו בטוחים שהעניין ייפתר לאחר שייערך סדר בפרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully