וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר, איילה ואילנה עושות עיניים

7.6.2015 / 10:51

למרות שגם הם "לא ממש אוהבים ביקורת", אילנה דיין, מוטי קירשנבאום, איילה חסון ותמר איש שלום התגייסו לקמפיין לגיוס כספים ל"העין השביעית". צפו

תמר איש שלום העין השביעית. יוטיוב, צילום מסך
תמר איש שלום בקמפיין/צילום מסך, יוטיוב

אילנה דיין, אילה חסון, תמר איש שלום ומוטי קירשנבאום, התגייסו להצלת "העין השביעית". הארבעה, אנשי תקשורת מערוצים שונים, מככבים בסרטונים שעלו הבוקר לרשת במסגרת הקמפיין "פוקחים עין", לגיוס כספים מההמונים, ובמקביל חיפוש אחר תורמים פרטיים, מוסדות ציבוריים וקרנות שיוכלו לספק לאתר מימון קבוע.

ב"העין השביעית" זקוקים למימון קבוע וארוך טווח של תורמים פרטיים, קרנות וגופים ציבוריים, לצורך המשך פעילות בטווח הארוך. המימון באמצעות תרומות מאזרחים פרטיים עשוי להציל את "העין השביעית" ולאפשר את המשך פעילות האתר, טווח הקצר בלבד.

במסגרת קמפיין הסרטונים קורא כל אחד מהעיתונאים קטע ביקורת שנכתב על עבודתו ב"העין השביעית" לאורך השנים. כך, למשל, מקריאה אילנה דיין את ביקורת שמתח עליה נחום ברנע, בשנת 2001, בעקבות ראיון שקיימה עם אהוד ברק. איילה חסון הקריאה דברים שכתב עליה עוזי בנזימן בספטמבר האחרון, בעקבות התבטאויותיה על ההדלפות של גבי אשכנזי.

בנוסף, ישנם שלושה סרטונים המתעדים מפגש משותף, בין דיין, קירשנבאום וחסון, שמשוחחים ביניהם על חשיבות הביקורת., תחת הכותרת "עיתונאים לא משנה מאיזה ערוץ לא אוהבים ביקורת". באחד הסרטונים מספרת דיין על ביקורת טלוויזיה בתחילת דרכה, כשהייתה בת 23 והגישה את "ערב חדש", שגרמה לה לבכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully