וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במשך השנים עלתה בפני השאלה הגורלית: האם אני צובע את השיער?"

8.6.2015 / 16:04

חיים יבין קיבל את אות "יקיר הכרמל" במסגרת ציון 20 שנה לחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה והזהיר תוך רמיזה לנתניהו: "עננים כבדים מרחפים מעל ומאיימים על התקשורת החופשית"

יח"צ - חד פעמי

חיים יבין קיבל את אות "יקיר הכרמל", שהוענק במסגרת אירוע הוקרה לציון 20 שנים לחוג לתקשורת, והזהיר מפני הצרת חופש העיתונות בישראל.

"אנחנו יכולים להתברך על כך שיש לנו תקשורת חופשית – עדיין. עננים כבדים מרחפים מעל ומאיימים על אותו חופש. על אותה יצירה חופשית. הבחירות היו תזכורת לכך – ראש ממשלה שמחרים כתבים ועיתונים, זכויות אדם שלא תמיד נשמרות ולעיתים אף נרמסות ברגל גסה. העולם בחלקו נגדנו, ארגונים בינלאומיים גוזרים אלינו חרם", אמר יבין, והוסיף: "המשך השנים החזרה ועלתה בפני השאלה הגורלית: האם אני צובע את השיער?".

יבין התייחס לשינויים שעברה התקשורת והטלוויזיה, וגם לשינויים שעברו עליו במשך השנים: "כשאתה צעיר אתה עיתונאי נלהב ולא אכפת לך שנשרף משהו אחריך, אבל כשאתה מתבגר אתה נהייה רגיש יותר. בשבילי לשדר ביום שהיה בו פיגוע היה בשבילי - ועד היום - דבר טראומתי, שאני זוכר אותו והוא עדיין מכאיב לי. ועל זה צריך להתגבר. ברצח רבין הייתי צריך להיכנס לאולפן לומר שרבין מת, ולא יכולתי להגיד את זה. אמרתי רבין כבר לא בין החיים. זה היה דבר נורא – פתאום הרגשתי שהרצפה בורחת לי מתחת לרגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully