וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ יצחק הרצוג: לפרק את משרד התקשורת

8.6.2015 / 15:59

יו"ר האופוזיציה הגיש היום הצעת חוק לפירוק המשרד והקמת גוף רגולטורי אחד לכל כלי התקשורת: "אם נתניהו לא יכול לשמור את ידיו מחוץ לעולם התקשורת, אנחנו נחסום אותו בפניו לחלוטין"

יצחק הרצוג קמפיין בחירות 2015. ראובן קסטרו
יצחק הרצוג קמפיין בחירות 2015/ראובן קסטרו

ח"כ יצחק הרצוג הניח היום (שני) על שולחן הכנסת הצעת חוק: פירוק משרד התקשורת לטובת הקמת רשות תקשורת עצמאית שלא תהיה בסמכותה של אף דמות פוליטית. "אם נתניהו לא יכול לשמור את ידיו מחוץ לעולם התקשורת, אנחנו נחסום אותו בפניו לחלוטין", אמר הרצוג, "לא עוד שליטה מעוותת של פוליטיקאים בתקציבי התקשורת, לא עוד איומים בחסימת אמצעים ותקציבים, לא עוד סתימת פיות בחסות קשרים חולים בין דמויות פוליטיות לבעלי הון השולטים בשוק התקשורת. זו הצעת חוק מהפכנית, שמטרתה אחת – לשמור על התקשורת הישראלית חופשית, אמיצה ונקייה".

ההצעה היא בהמשך לחוק הנוכחי שהוגש לפני חמש שנים, על ידי משרד התקשורת עצמו בעת שכיהן בו שר האוצר היום משה כחלון שחתם בעצמו על הנוסח הקודם. על פי ההצעה של הרצוג, יוקם גוף רגולטורי שירכז את סמכויות ההסדרה שכיום מפוזרות בין משרד התקשורת, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו והמועצה לשידורי כבלים ולווין.

ח"כ הרצוג ציין כי נושא הקמת הרשות לתקשורת נדון כבר משנת 1996 בוועדות שונות ונכלל תחת מספר החלטות ממשלה, אולם מעולם לא הגיע לידי ביצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully