וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעות מישור עוזבת את חדשות 10

11.6.2015 / 18:58

עזיבה נוספת בחדשות 10: לוואלה ברנז'ה נודע שהכתבת בצפון של החברה הודיעה היום על התפטרותה, על רקע נסיבות אישיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שלוש שנים בתפקיד כתבת בצפון של חדשות 10, רעות מישור הודיעה על עזיבתה. לוואלה ברנז'ה נודע כי הסיבה לעזיבה היא מסיבות אישיות. כזכור, בשבוע שעבר עזב הכתב הפוליטי של החברה נדב פרי, זאת בעקבות הצעה שקיבל לשמש כמנהל תחום קשרי החוץ והתקשורת ב"דלק קידוחים", מקבוצת "דלק" שבשליטת יצחק תשובה.

לפני כחצי שנה בלבד חזרה מישור מחופשת לידה, מי שהחליפה במהלך החופשה הוא כתב חדשות 10 בחיפה ובעמקים, אלי לוי. בשלב זה לא ברור האם לוי ימונה למחליפה.

מישור, בת 34, שהודיעה היום על התפטרותה, שימשה כתבת כללית במהדורה המרכזית וקודם לכן כעורכת משנה במחלקת הפיתוח של החברה. במסגרת עבודתה במחלקת הפיתוח זכתה בפרס הרשות השנייה ע"ש רחל פרימור בעקבות סדרת הכתבות על מערכת הבריאות, שאותה יצרה יחד עם הכתבת הילה אלרואי: "קריסת המערכות".

לפני שעברה לחדשות 10 היא שימשה כתחקירנית ב"אולפן שישי" של חדשות 2.

רעות מישור אמרה לוואלה ברנז'ה כי החליטה לעזוב בעקבות מעבר דירה, והוסיפה בתגובה: "אלו היו שלוש שנים מאתגרות ומרתקות. אני מודה לחדשות 10, חברת החדשות המובילה בישראל, למנכ"ל גולן יוכפז ולעורך ישראל טויטו על שנתנו לי להביא לידי ביטוי את אזור הצפון. אני מקווה שאמשיך לשתף איתם פעולה מכל מקום שבו אהיה בארץ".

מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, מסר: "את רעות הכרתי עוד כעיתונאית בתחילת הדרך ב'אולפן שישי' בחדשות 2. משם הגיעה לחדשות 10 והתקדמה לתפקיד כתבת בצפון, אחד מתפקידי השטח המשמעותיים בחברה. רעות עשתה עבודה עיתונאית מצוינת בתנאים לא פשוטים ושידרה שורה של סיפורים חדשותיים ודוקומנטריים, ואני מקווה שבקרוב נשוב לשתף פעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully