וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח המנומס: רק 15 תלונות צופים על "האח הגדול"

15.6.2015 / 13:47

בדיקת וואלה ברנז'ה מגלה: עונת ה-VIP מסתיימת עם מספר תלונות זעום ויוצא דופן. בעונה הקודמת, שהייתה ארוכה בחודשיים, התקבלו במשרדי הרשות השנייה 312 תלונות, מהן יותר מ-80 לאחר שאורטל בן דיין התפשטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולי זו העונה הקצרה ואולי זו העובדה שמדובר בסלבס, אבל רגע לפני הגמר מתברר שעונת "האח הגדול VIP" שמסתיימת השבוע, צברה 15 תלונות בלבד. לשם השוואה, בעונה הקודמת, הגיעו אל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו 312 תלונות מצד צופים.

העונה הנוכחית בריאליטי של "קשת" בערוץ 2, נמשכה חודש וחצי בלבד. העונה הקודמת נמשכה שלושה וחצי חודשים. כך או כך, המספר התלונות בעונה הנוכחית הן זעומות ויוצאות דופן. מבדיקת וואלה ברנז'ה עולה כי לדוד רגב, נציב פניות הציבור ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הגיעו רק 15 פניות, מהן שש על התבטאויות פוגעניות, שלוש על אמירות בעלות אופי מיני ושתיים על עישון ובזבוז מים. כמו כן, תלונה אחת הייתה בנוגע לתוכן הירוד של התוכנית.

בעונה הקודמת התקבל המספר הגבוה ביותר של תלונות על ה"אח הגדול" מאז שעלתה לאוויר. מספר התלונות עמד על 312, כאשר מרביתן היו על אלימות מילולית ופיזית, התבטאויות פוגעניות, קללות ומיניות. כך, למשל, התקבלו 86 תלונות על התנהגותה של המשתתפת אורטל בן דיין, בפרט לאחר שהתפשטה לעיני המצלמות. כמו כן, הגיעו לרגב תלונות רבות לאחר שהדיירת, שזכתה במיליון שקלים, טל גלבוע שפכה יין על שפר.

בעקבות התלונות והאירועים הקשים, שעליהם התלוננו הצופים נפתחו הליכי הפרה על ידי הרשות נגד קשת. אולם בעונה הנוכחית נראה שלא יפתחו כל הליכי הפרה. בדיקת וואלה ברנז'ה מגלה כי גם בעונת ה-VIP הקודמת מספר התלונות היה נמוך.

רגב מסר לוואלה ברנז'ה: "להערכתי מספר התלונות בעונה הנוכחית קטן הרבה יותר משום שהמשתתפים בתוכנית ה-VIP הם אנשים מנוסים, המודעים היטב לקיומה של המצלמה ולהשפעתה. בנוסף, רובם ככולם מוכרים בציבור וכל אחד נושא תדמית כאשר הוא מנסה לשמור עליה גם במהלך התוכנית וחושש כי שינוי בתדמיתו יפגע בו בעתיד. לבד מזאת מדובר בעונה קצרה יותר מהעונה הקודמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully