וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתן חודורוב ללוסי אהריש

15.6.2015 / 17:16

לוואלה ברנז'ה נודע כי ברשת מקימים לתחייה את מחלקת האקטואליה בה שימש מנהל עד לפני כשנה שי גולדן. דנה שבתאי, אשר מגיעה מחדשות 10, תשמש עורכת אחראית של תוכניות האקטואליה. במקביל עורכת תוכניות הדיי טיים עוזבת את תפקידה

בניין רשת. ראובן קסטרו
בניין רשת/ראובן קסטרו

דנה שבתאי מונתה לעורכת אחראית של תוכניות האקטואליה של זכיינית ערוץ 2 רשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. במקביל למינויה של שבתאי, תעזוב את תפקידה שלומית תמיר, ששימשה עורכת אחראית לתוכניות הדיי טיים. עדיין לא ברור האם תמיר, שנכנסה לתפקידה לפני כשלוש שנים, תמשיך ברשת או שתשובץ לתפקיד אחר.

מי ששימש בתפקיד מנהל תוכניות האקטואליה עד לפני כשנה היה שי גולדן, שיצא לחופשה בלתי מוגבלת מתפקידו. מאז עזיבתו של גולדן, עבר ניהול את תוכניות האקטואליה לאחריותו של סמנכ"ל התוכניות ברשת, ארז בן הרוש. בן הרוש ימשיך להיות המנהל האחראי.

במסגרת תפקידה שבתאי תהיה העורכת האחראית בין היתר של התוכניות "מדברים על זה", "שיחת היום" ו"כידון ובן סימון", המוגדרות כתוכניות אקטואליה המשודרות בדיי טיים, ולכן נשקלת אפשרות שבמסגרת תפקידה תהיה אחראית על תוכניות הדיי טיים.

שבתאי, שערכה במשך יותר משנה את סדרות הכתבות במהדורה המרכזית של חדשות 10, החליטה בחודשים האחרונים לסיים את תפקידה. סדרות הכתבות כללה בין היתר את "היורדים החדשים" – שערך מתן חודורוב על גל ההגירה הכלכלי מישראל, "סיפור הפרברים" – שערך ישראל רוזנר על עיירות הפיתוח ו"360 אלף" – שערך רועי שרון על מעמד ההתנחלויות והמתנחלים.

לפני כן היא שימשה בתפקידי הפקה ותוכן מיום הקמת חברת חדשות 10, בהם עוזרת עורך המהדורה המרכזית, עורכת משנה במחלקת פיתוח של החדשות ורכזת כתבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully