וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למחלקת פרומו דרוש קופי פייסט

וואלה ברנז'ה

25.6.2015 / 11:53

לביצה פרובינציאלית ולמודת קרבות, דרושה הכרעה: האם ערוץ 10 העתיק את הפרומואים החדשים שלו לסופ"ש מקשת? קשת: "מחמיא להיות מקור השראה"; ערוץ 10: "דווקא קשת היא זו שמקבלת השראה מ-ABC"

יח"צ - חד פעמי

חדי העין, או בעצם לא רק, יכלו להבחין בימים האחרונים בדמיון מחשיד בין הפרומואים החדשים של ערוץ 10 לקידום סוף השבוע החדש שלהם שלו לבין מוצר קידומי אחר שנראה לאחרונה על המסך. החרוצים מביניהם יכלו למצוא את התשובה בזפזופ זריז: מדובר בדמיון לפרומואים של זכיינית ערוץ 2 קשת, אשר עלתה בשבועות האחרונים עם סדרת סרטונים לקידום תוכניות הדגל השונות שלה ביניהן "עובדה", "מאסטר שף", "ארץ נהדרת" ועוד.

בשני הזכיינים, בחרו מחלקות הפרומו - באופן מקרי, או שלא - לייצר סרטון בעל קונספט דומה, מבוסס סטילס בלבד, שעשוי בטכניקות גרפיות של פונטים גדולים צבעוניים ומוזיקה קצבית וקלילה.

בערוץ 10 לא ממש הדפו את הביקורת על "קבלת השראה" אך הפנו לרפרנס אחר לחלוטין ואמרו כי המקור הקריאיטיבי לאותו פרומו הוא בכלל סדרת סרטונים של רשת ABC האמריקאית, שעלתה לפני כתשעה חודשים לקידום יום חמישי ברשת עם הסדרות של היוצרת שונדה ריימס, שחתומה בין היתר על "האנטומיה של גריי" ו"סקנדל".

מקשת נמסר בתגובה: "תמיד מחמיא להיות מקור השראה".

מערוץ 10 נמסר: "אנו נרגשים מההשראה היומיומית שאנו מקבלים מההשראה שקשת קיבלה מ-ABC".

והנה מקור ההשראה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully