וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום מקאן: ארנק הדיגיטל

25.6.2015 / 13:02

אחרי חמש שנים, עמית משיח חוזר לקבוצת מקאן, לתפקיד המנכ"ל ויהיה אחראי על הגדלת הפעילויות באינטרנט. ריצ'י האנטר יתמקד בפיתוח הפעילות הבינלאומית של הקבוצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמית משיח מונה לתפקיד מנכ"ל משרד הפרסום של מקאן. משיח צפוי להיכנס לתפקידו בחודשים הקרובים. עם כניסתו של משיח לתפקיד, ריצ'י האנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן תל אביב, ימשיך להוביל את הלקוחות האסטרטגיים של הקבוצה ויתמקד בפיתוח הפעילות הבינלאומית של הקבוצה.

מינויו של משיח הוא במסגרת הארגון מחדש של קבוצת מקאן תל אביב, על ידי יו"ר מקאן אילן שילוח. משיח ישמש מנכ"ל פעילות הפרסום וניהול לקוחות הקבוצה במטרה לחזק את סוכנות הפרסום בתחום הקריאטיב והדיגיטל, והוא יהיה אחראי על פעילות קאן דיגיטל. זאת במטרה לחזק את תחומי הקריאטיב והדיגיטל והגדלת הנתח האינטרנטי מ-33% כיום ל-60%, בתוך חמש שנים. כמו כן, בקבוצה מצפים כי בעקבות השינויים יגדל היקף הקבוצה מלמעלה ממיליארד שקל כיום ל- 1.5 מיליארד שקל וכן הגדלת הפעילות הבינלאומית מ-200 לכ-500 מיליון שקלים.

עמית משיח עבד בעבר במקאן, בין השנים 2004-2010, בתפקיד סמנכ"ל לקוחות בכיר. כמו כן כיהן כ-CMO של Eyeview ומנכ"ל של ADagoo.

אילן שילוח, יו"ר מקאן תל אביב, מסר בעקבות המינוי: "מקאן תל אביב ממשיכה להתאים את עצמה לשינויים במפתח התחרות ובצרכי הלקוחות המקומיים והגלובליים, ובתוך כך מציבה לעצמה יעדים ברורים להמשך התמקצעות ולגידול במחזורי הפעילות. אני מאמין כי שרשרת הניהול החדשה בקבוצת מקאן תוביל למסלול שיטיב עם כלל מקאן, מסמנכ"לים ועד תקציבאים. כמו כן, יש בי ביטחון מלא כי יחד נצליח להביא את מקאן להישגים שטרם נראו בארץ ובעולם, כקבוצת הפרסום הדיגיטלית, הטכנולוגית, פורצת הדרך והטובה ביותר".

ריצ'י האנטר, מנכ"ל מקאן תל אביב, הוסיף: "אני שמח על הצטרפות עמית משיח לניהול משרד הפרסום הטוב בארץ. אני סמוך ובטוח כי בעל ניסיון עשיר כשל משיח יכול רק לחזק את המובילות של מקאן ולהביא לשיאים חדשים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully